toetsenbord werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deacon Vorbis

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Ik heb laatst een (oudere) computer gekregen. Het probleem is nu dat ie wel aangaat, alleen bij het opstarten krijg ik het bericht om mijn keyboard te unlocken middels F1 te drukken. nu zit hier het probleem, het keyboard reageert op de een of andere manier niet. verder zit alles goed aangesloten. wat zal het kunnen zijn? het kan evt dat er een draad niet goed is aangesloten in de systeemkast..

alleen bij het opstarten krijg ik het bericht om mijn keyboard te unlocken middels F1 te drukken

Bedoel je niet iets van
*keyboard error, press F1 to continue*
?

Dat zou simpelweg betekenen dat je hele toetsenbord niet herkend wordt namelijk, wat ook meteen verklaart waarom hij niet reageert :).

Branden je lampjes wel?

nee er staat echt :

Unlock keyboard

Press F1 to resume

en verder branden er ook geen lampjes. keyboard is wel goed aangesloten, en bij de vorige eigenaar dee alles had nog goed. misschien is er een draadje in de systeemkast los gaan zitten ofzo? ik zie nl 1 los draad erin zitten

en net geprobeert met een nieuwer (van deze weet ik zeker dat deze werkt aangezien ik er net nog mee heb gewerkt) toetsenbord. en nog steeds hetzelfde.

wie weet wat te doen? help

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan