toetsenbord werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter acra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

acra

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Opeens werkt m'n toetsenbord niet meer. Twee andere toetsenborden geprobeerd, die doen 't ook niet. Steek ik de stekker in de ps2-poort dan lichten heel even de lampjes op en daarna niets meer. Zal ik morgen maar gelijk een usb-toetsenbord aanschaffen of beter iets anders doen? Groet, Acra

Beter dat je even van iemand een computervoeding leent (hetzelfde of liever nog een hoger wattage dan die je nu gebruikt), die inbouwt en aansluit in je eigen pc en kijkt of het probleem blijft. Per slot van rekening heb je al andere toetsenborden + muis geprobeerd.

Tijs.

Hoi,

'Beter' ..... (denk ik) ;) :
Leen even een usb-toetsenbord, in plaats van direct te kopen.
Werkt dit, bespaar je dan de moeite van het inbouwen van een andere voeding, zoals dnties adviseert.

@Teugem: Niet beter... (denk ik) ;)
De Topic-starter heeft aangegeven al andere toetsenborden getest te hebben.

Tijs.

De andere toetsenborden die ik geprobeerd had, hadden een ps2 aansluiting en werkten niet. Vanochtend een usb-toetsenbord geprobeerd en dat werkte wel. Ik ga nu iig met dat toetsenbord m'n data veilig stellen. Kan zijn <denk ik maar heb er geen verstand van> dat het probleem in de ps2-aansluiting zit en dus niet in de voeding. Hoop 't maar, PC is al een oudje maar kan 'm niet missen. Thnx, Acra

Ik heb zoiets wel meegemaakt bij een klant van me: De PS2 aansluitingen waren op het moederbord kapot gegaan, maar er waren nog genoeg USB aansluitingen over, dus hebben we daar een USB toetsenbord + muis op aangesloten.

Goed plan om je data veilig te stellen. Het zou kunnen dat je met een USB toetsenbord + muis zonder problemen verder kunt werken.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan