toetsenbord werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
hallo sinds gisteravond werkt mijn toetsenbord niet meer zomaar ineens.
ik heb al drie andere ttoetsenborden geprobeerd maar niks hoor.
hij is ook in het apparatenbeheer niet terug te vinden hij is ook aangesloten via ps2 dus wel ouderwets.

ook de virusscanner kan niets vinden ook de aansluiting op het moederbord is ok.

als ik de pc aanzet gaan wel dedrie lampjes even aan en uit dus dat is normaal ,maar dan niets meer.

krijg je wel iets op je beeldscherm te zien en zo ja wat dan.

dus je beeldscherm geeft geen tekst.
dan is het niet je toetsenbord wat stuk is.
je ziet altijd iets op je beeldscherm.

Tokkelbord dan al geprobeerd om de bios setup te starten met de juiste toets?
Indien het aan/in windows ligt wil dat gewoon.

Ook in veilige modus geprobeerd?

wat ik ook probeert niets werkt,ik kan ook nergens het toetsenbord terugvinden bij app.beheer.

Eerst even van de spanning halen en de powerswitch een paar keer indrukken, alles van de USB en ps/2 eraf, spanning er weer op en opstarten, zou je toch een biosmelding moeten krijgen dat er een toetsenbord mist.

wat ik ook probeert niets werkt,ik kan ook nergens het toetsenbord terugvinden bij app.beheer.

hoe kun je dat zien als je beeldscherm niets laat zien ?

hoe kun je dat zien als je beeldscherm niets laat zien ?

dan heb ik je antwoordverkeerd begrepen.

ik heb wel normaal beeld maar het toetsenbord is er gewoon niet.

Ik heb nu een muis aangesloten op de ps2 en die doet het wel dus het is niet de aansluiting op het moederbord.

Het lijkt wel of mijn pc gewoon het toetsenbord heeft verwijderd op de een of andere manier.

ik kan toch niet in het bios komen zonder toetsenbord ??

Kan wel. Gewoon proberen door tijdens het opstarten ook F2 of F8 in te toetsen. Lukt dit dan zit je probleem in Windows.

Ik heb het zelfde probleem met mijn laptop

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal dan toch echt even op het moederboord kijken of er een kabel of jumper niet goed zit ?
wel vreemd dit.. het beste is op een andere pc anders de driver/chipset voor je PS/2 te downloaden en die te installeren.
anders word het overwegen voor een usb toetsenbord.

iCreative

Ik vermoed toch dat het toetsenbord niet meeer goed werkte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan