Toetsenbord werkt traag en reageert niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesley5479

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2011
Dag Forumlezers,

ik had een probleem met mijn toetsenbord..de toetsen 1 en 2 werkten niet meer. Toen heb ik natuurlijk een ander toetstenbord geprobeerd en dit werkte ook niet.
Ik heb dus maar malwarebyte en norton erover gedraaid...niets opgelost. Toen maar drastische oplossing gekozen en de computer geformatteerd. Het toetsenbord heeft even goed gewerkt, maar na één of twee dagen heeft hij nu het volgende probleem: de toetsen moet ik twee a drie keer indrukken, de enter toets doet niet goed...en hij is erg erg traag...De 1 en 2 toetsen doen het wel hihih Mara waar kan dit aan liggen??? iemand een idee...heb al wel het één en ander gegoogled maar kan de oplossing niet vinden.
Ik draai nu op windows7 64 bit de computer die ik heb is een acer desktop L3600. Het toetsenbord is aangesloten via USB.
Misschien dat het aan driver ligt, maar welke??? ik weet niet wat ik erop moet zetten....
In apparaatbeheer geeft hij aan bij toetsenbord HID-toetsenbord. Ik hem hem al keer verwijderd en opnieuw gestart,, maar helpt niet..ook stuurprogramma bijgewerkt maar is ook niet de oplossing.

Dus mijn vraag is:
Waarom werkt mijn toetsenbord niet goed?...hij is traag en de toetsen reageren niet goed!

Groeten Wesley

Laatst bewerkt:
Ik heb in het verre verleden (2007) een zelfde probleem gehad met mijn vorige (Shuttle XP) systeem met Windows XP. Het eindigde met het vernieuwen van het moederbord. Was een mankement in de USB spanningsvoorziening op het bord.
Waar je ook aan kunt denken is aan het aantal USB aansluitingen op je systeem, of de spanningvoorziening van USB. Dus het is een kwestie van uitproberen .
Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan