Toetsenbord wisselen whatsapp

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Als ik op mijn Nokia c3-00 wil antwoorden op een app zie ik standaard een Abc-toetsenbord; hoe schakel ik over naar een numeriek toetsenbord en de emoji's om cijfers/emoticons toe te voegen??

Kijk eens wat er gebeurd wanneer je op de toets drukt waar "123" op staat.

Als ik wil antwoorden zie ik dus het reply-venster en een 'Abc'-keuze-knop; met die laatste kan ik blijkbaar een toetsenbord kiezen, alleen weet ik niet, hoe ik die (Abc-knop) kan selekteren.
Ik zie dan ook een emoji-knop, maar die verdwijnt, wanneer ik ga antwoorden; op dat moment verandert het opschrift Abc op de toetsenbord-keuzeknop van 'Abc' in 'abc'; trouwens net zoals in het dialoogvenster voor SMS-berichten??

Laatst bewerkt:
@edmoor
Kan hiermee idd omschakelen naar numeriek, waarvoor dank.
Echter staat hier niets over in over emoticons??

@TheKnight
Wat bedoel je?? Ik kan wel een emoticon kiezen, maar kan daarna niet meer terug op mijn alfanumerieke toetsenbordje

Toevoegen aan een boodschap gaat toch via het toetsenbord??

Heb een NOKIA C3-00; als ik een emoticon gekozen/toegevoegd heb (met 'add') kom ik niet terug op mijn alfanumerieke toetsenbord, maar blijf ik in het emoticon-keuzescherm hangen.
Dan kan ik er eentje extra kiezen; heb ook een optie 'clear'/delete; pas als ik de emoticon delete/verwijder kom ik weer terug op mijn toetsenbord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan