Toetsenbord wordt niet goed herkend tijdens 1e keer opstarten van PC...

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysticmaus

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2004
Hoi hoi!

Ik zit met een vervelend probleempje en ik kom er niet uit...:(

Telkens als ik mijn PC na een dag of langer voor de 1e keer weer opstart werkt het toetsenbord niet....hij word niet herkend door windows bij configuratiescherm enz..
Terwijl als ik de computer dan opnieuw opstart en de keren erna gewoon wel doet , en is dus ook terug te vinden in het configuratiescherm...

Ik denk dat dit dus een fout in windows is omdat het niet uit maakt welk toetsenbord is aangesloten , ik heb er 3 geprobeerd , elke dag hetzelfde probleem dus het ligt aan windows zelf lijkt me.

Iemand die me kan helpen want ben het een beetje zat om elke keer 2 mijn computer achter elkaar opnieuw op te starten...

Groetjes , Mysticmaus:)

Probeer eens: Toetsenbord ontkoppelen en verwijderen. Pc herstarten
Pc uitschakelen Toetsenbord aansluiten en pc weer opstarten

Nee dat helpt helaas niks , heb ik zat keer gedaan , ik zit het al bijna een maand uit te zoeken wat er nou mis is...:(

Als je echt geholpen wilt worden is het wel fijn als we weten wat je nou precies allemaal hebt geprobeerd. Je schreef nl alleen dat je 3 toetsenborden hebt geprobeerd en elke dag hetzelfde probleem hebt. Als er dan een mogelijke oplossing volgt zeg je dat je dat ook al tig keer hebt geprobeerd en al een maand met het probleem zit.
Misschien moet je windows eens opnieuw installeren.

Als je echt geholpen wilt worden is het wel fijn als we weten wat je nou precies allemaal hebt geprobeerd. Je schreef nl alleen dat je 3 toetsenborden hebt geprobeerd en elke dag hetzelfde probleem hebt. Als er dan een mogelijke oplossing volgt zeg je dat je dat ook al tig keer hebt geprobeerd en al een maand met het probleem zit.
Misschien moet je windows eens opnieuw installeren.

XD , je hoef niet boos te worden hoor:confused: , Het was alleen gewoon zon standaard antwoord op mijn vraag...

Anyway , naast de 3 toetsenborden heb ik ook in de bios gekeken waar alles goed stond naar mijn idee , XpressRecovery gedaan maar dat mocht ook niet baten want alles was goed volgens het systeem..:confused:

Dusja nog steeds hetzelfde probleem , vanochtend moest ik hem gewoon 2x opnieuw starten voordat windows hem zag:(

Windows opnieuw erop zetten vind ik een wel erg grote stap en wil ik het liefste voorkomen:eek:

Weet niet of het bij kan. Ik heb een recovery partitie als die aankies kan ik de keuze maken om windows te repareren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan