Ik ben mijn pc aan het opschonen geweest en heb denk ik meer weg gegooid dan goed is.
Er staat windows xp op geinstalleerd en ik heb service pak 2, met software verwijderen, eraf gahaald.
Als ik de pc opstart krijgt het toetsenbord heel even kontakt en ik kan met "delete" naar het bios setup scherm.
Als ik normaal opstart krijg ik de volgende melding in een verder leeg scherm;
"windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden: <windows-hoofdmap>system32\ntoskrnl.exe. Instaleer het bovengenoemde bestand opnieuw".
Wat ik ook probeer het toetsenbord krijgt echter geen kontakt.
Ik heb geprobeerd windows opnieuw te installeren met de cd en met [6] gedownloade opstart floppys van microsoft maar alles blijft haken omdat er aanslagen op het toetsenbord vereist zijn.
Toetsenbord is OK, ik heb ook een ander toetsenbord geprobeerd.
Wie o wie heeft een oplossing voor dit probleem?
Er staat windows xp op geinstalleerd en ik heb service pak 2, met software verwijderen, eraf gahaald.
Als ik de pc opstart krijgt het toetsenbord heel even kontakt en ik kan met "delete" naar het bios setup scherm.
Als ik normaal opstart krijg ik de volgende melding in een verder leeg scherm;
"windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden: <windows-hoofdmap>system32\ntoskrnl.exe. Instaleer het bovengenoemde bestand opnieuw".
Wat ik ook probeer het toetsenbord krijgt echter geen kontakt.
Ik heb geprobeerd windows opnieuw te installeren met de cd en met [6] gedownloade opstart floppys van microsoft maar alles blijft haken omdat er aanslagen op het toetsenbord vereist zijn.
Toetsenbord is OK, ik heb ook een ander toetsenbord geprobeerd.
Wie o wie heeft een oplossing voor dit probleem?