Toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Hallo,
Misschien een stomme vraag maar hoe kan ik met m'n toetsenbord russisch typen?
Ben hier niet zo in thuis dus wie kan me helpen.
Bedankt!

Met een russisch toetsenbord kan het natuurlijk, maar daarvoor moet je een nieuw toetsenbord aanschaffen.

Makkelijker is om eens te zoeken op internet naar ondersteuning voor Cyrillische tekens (Russisch) d.m.v. virtuele toetsenborden of programma's die je huidige toetsenbord "omtoverd" tot een Cyrillisch toetsenbord. Het zal ff wennen zijn maar je hoeft geen extra kosten te maken.

Kijk hier eens: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=russian+keyboard&tg=dl-2001

Bedankt voor je snelle reactie pcfixer.
Heb wat toetsenborden binnen gehaald en het gaat perfect zo,kan nu russisch typen en ga nu effe op zoek naar een vertaler,anders snap ik nog niets van wat ze terug schrijven,pffffff.
Nogmaals bedankt!

Stel ik op prijs, een bedankje :). Ik had laatst een goede vertaler voor Russisch, al is geen enkele vertaler goed moet ik eerlijk bekennen. Voor zover ik weet heeft Babelfish van Altavista geen russisch in huis. Ik zal ff voor je zoeken.

Wederom bedankt pcfixer en bedankt voor alle moeite die je hebt gedaan.
Je hebt me enorm geholpen daarmee en ik ga nu maar eens proberen om het russisch een beetje onder de knie te krijgen.
Thanks again!

Veel plezier ermee. Ik ben op dit moment ook ermee bezig, komt omdat ik laatst iemand ontmoet heb die Russisch is en het leek me wel geinig. Misschien kunnen we elkaar nog eens wat leren? Ik had wat simpele dingen geleerd maar die ben ik weer vergeten helaas :o. Zoals hallo en ik heet ... dat soort dingen...

Kijk maar ff

Russich toetsenbord

Hallo,
Weet iemand hoe je met een russisch alfabet moet typen? Ik zie russische taal soms ook in een europees alfabet, is dit mogelijk?
Alvast bedankt:thumb:
Marco

Welkom :)

Maak je even een eigen topic aan?
Je stelt nu je vraag in andermans topic, bovendien is het topic flink belegen (2003).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan