toetsenbord

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik heb een standaard 101/102-toetsenbord maar ik ken niet alle knoppen. Ik heb een reeks f-knoppen (1/12) en erboven een reeks grijze knoppen oa www, email, A,B,C...Waarvoor dienen deze knoppen?

Ik weet niet of je deze wel wist maar de F-knoppen worden vaak gebruikt in programma's en windows. F1 is vaak help, F3 vaak zoeken etc.

Doe www, email etc. zijn vaak programmeerbare knoppen. Op de site van je keyboard fabrikant kan je vaak een programma vinden waardoor je deze knoppen kunt gebruiken zodat als je bijvoorbeeld op www drukt je browser wordt geopend.

Maar meestal zit er bij zo'n toetsenbord ook een programma om die knoppen te programmeren. maar dit is niet bij alle toetsenborden!

toetsen toetsenbord

Waar kan ikzo'n programma vinden? Is er ook een afbeelding te plaatsen waarop alle toetsen worden aangegeven en hoe ze moeten geinstalleerd worden? Thx!!

Staat er een merk op je toetsenbord (misschien onderop) en een typenummer?

merk: impulse (made in china); modnr: KMD-855; partnr: KB 158B

hmmm ik kan bar weinig vinden over dat merk... misschien kan je eens kijken of er bij de spulletjes die je bij je pc hebt gekregen ook een cd zit met drivers voor het toetsenbord?

Als je nog het orginele besturingssysteem gebruikt dat bij de computer zat dan werkt dat waarschijnlijk prima.

Wat gebeurt er eigenlijk als je op die knoppen drukt? Als er niks gebeurt moet het inderdaad nog geinstalleerd worden.

muis

Ik weet niet goed hoe ik iets moet installeren maar nu kan ik met de linkse zijknop scrollen: op en af, links en rechts (maar het loopt gemakkelijk vast). Maar met de rechtse knop reageert er niets. Thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan