toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

boeffie

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
ff een vraagje,

Ik ben hier bij mijn vader thuis en het toetsenbord doet niet wat ie moet doen.Als ik vraag om een dubbele punt dan krijg ik wat anders, als ik vraag om een streep krijg ik ook wat anders.
Enig iedee waar ik het kan instellen dat ie weer normaal doet

Rodger

Staat toetsenbord indeling op VS internationaal? Dat moet wel. En Taal op Nederlands.

de 1 of andere manier blijft die op nederlands staan ipv VS ook al verander ik hem.

Welk besturingssysteem heb je? Meestal kun je dat instellen bij configuratiescherm, landinstellingen.

En je kunt bij landinstellingen niets vastleggen? (configuratiescherm) Het zou daar moeten kunnen.

als ik het daar verander dan gaat ie om de 1 of andere reden weer terug naar nederlands.
Ik snap er geen @#! van

Sorry, dan zou ik het ook niet weten. Heb je al op spyware gecontroleerd? Die haalt ook gekke dingen met je pc uit. (met bv spybot of adaware)

ik xal dat morgen wel ff proberen hij heeft inderdaa"d wat last van spyware, ik gooi zowieso wel ff spybot eroverheen, in ieder geval bedankt

Een kennis van mij had het zelfde probleem

Landsinstelling stond bij hem op (m)o(n)gools , deze kon hij alleen veranderen nadat hij housecall had gedraaid.

[ Ik heb ff ( ) geplaatst anders zie je alleen maar sterretjes en het is toch een normale landsinstelling.]

Het is het proberen waard.

http://housecall.trendmicro.com/

groetjes speedtouch

Ik zie dat tanja het ook al heeft aanbevolen

Ik was ff met m'n () aan het stoeien , zodat het woord er wel kwam te staan.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan