Toetsenbord

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Mijn toesenbord een Logitech Cordless Desktop Navigator blijft steeds maar mijn letters en cijfers doorgeven (voorbeeld)mmmmmmmmmmmm,na een poosje doet hij dit weiniger of soms helemaal niet meer dan blijft het goed gaan?erg vreemde zaak.
Dit is erg vervelend ook als ik een mailtje verwijderd met Delete dan verwijderd dit gelijk al mijn e-mails gekker kan het niet meer worden loop gewoon door,dit hebben we nog nooit gehad en werken toch al meer dan een jaar met dit toetsenbordje en is perfect in orde als nieuw,batterijen zijn vervangen en we hebben ook al de kanalen verwisseld maar helaas??

Eerste reactie: VIRUS

Al gescand op virussen?

Toetsenborddddddd

Ja dat doe ik elke dag en Update die ook als er zijn daar kan het niet aan liggen.

2° reactie.
Tracht eens terug een "gewoon" keyb. aan te sluiten. Als ie het dan nog doet ???

Anders moet je niet meer twijfelen. Keyb. blijft hangen. Of zender ontvanger ???

Oh ja even vergeten. Is de muis ook draadloos en werkt die perfect.

Laatst bewerkt:
Even allemaal domme oplossingen maar soms werken ze :D

Heb je al nieuwe abtterijen erin gestopt ?
Heb je idd een draadloze muis ?
Heb je je draadloze keyboard weleens vervangen voor een gewone en vervolgens de draadloze weer aangesloten
Heb je je wireless keyboard weleens opnieuw geconnect (knopje aan de onderkant)
Heb je misschien op geringe afstand nog meer draadloze keyboards/muizen oid staan

Het geleverde toetsenbord word geleverd met muis alleen gebruikt ik deze niet daar ik al een logitech MX700 had dus alleen het toesenbord is geinstalleerd en de muis appart geinstalleerd,dit heeft nog nooit problemen opgeleverd.We hebben nu de laatste nieuwe drivers geinstalleerd te weten de : 2.22.289 voor windows xp (pro) deze hebben we namelijk er op staan als OS en tot nu toe na het installeren heeft hij het nog niet gedaan en werkt weer naar behoren,dus we wachten even af of dat ook zo blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan