toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

w.edel

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Hallo,
Op mijn gloednieuwe 2e pc (xp), werkt na het aansluiten het toetsenbord niet, de muis wel. Op mijn 1e pc ook xp werkt alles normaal, ook als ik het nieuwe toetsenbord en muis daarop aansluit. Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd, zoals eigenschappen voor toetsenbord en apparaatbeheer. Kan er nog ergens een instelling verkeerd staan? b.v.d.
groeten, w.edel

"Oude" toetsenbord is van Logitech, nieuwe is BenQ, beide doen het op mijn 1e pc.
w,edel

Misschien moet je toch wat meer informatie geven...:)
werkt na het aansluiten het toetsenbord niet, de muis wel
Dit gaat om het nieuwe toetsenbord van BenQ? En is het een draadloos of bedraad toetsenbord? En welk type van BenQ gaat het om? :)
Geeft hij nog een melding dat hij aangesloten is ( nieuwe hardware gevonden etc.), of geeft hij een foutmelding bij het aansluiten?

Het nieuwe toetsenbord is BenQ x530 wireless, de 2 oudere zijn Logitech cordless type? en Logitech internet keybord, met usb. Alles werkt op de 1e pc en niet op de 2e (deze heb ik sinds vandaag).

Start > Configuratiescherm > Hardware > Word gezocht naar de nieuwe aangesloten dingen) ''zoeken naar het type''..:)
Of Start > Configuratiescherm > Toetsenbord ... :D ff kijken of het lukt of niet..

Oja heb je wel de usb stuurprogrammas geinstalleerd (van moederbord of dergelijk) kan ook een ding zijn! voor zender hé :p

Ik begrijp uit je verhaal dat je muis wèl werkt op de nieuwe pc.
Misschien is de koppeling tussen het toetsenbord en de ontvanger verbroken.
Probeer het connect knopje op de ontvanger in te drukken, dan de muis, dan weer de ontvanger en dan het toetsenbord.
( connect knopje zit meestal onder bij het toetsenbord en muis)

Mocht dit niet lukken, kijk dan even in apparaatbeheer.
Dit doe je door op Deze Computer rechtermuisklik en dan eigenschappen te drukken.
Druk op het tablad hardware>>dan apparaatbeheer.
Vouw de optie Muizen en andere aanwijsapparaten uit door op de + te klikken
Kijk ook even bij +Toetsenborden.

Succes :thumb:

Laatst bewerkt:
Bedankt redapple01,
Het probleem is opgelost !!!!! dit via hardware wizzard. Toch vreemd, de bijbehorende muis vond ie wel automatisch
groeten, w.edel

Mooi dat het nu al opgelost is, dat het soms toch iets simpels kan zijn :rolleyes:

Wil je wel a.u.b de vraag op opgelost zetten door rechtsonderin 'Vraag is opgelost' te drukken??

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan