toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeffcoboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2007
Hallo.

Ik heb een HP Omnibook 6100, maar ik heb een probleem met enkele toetsen. Deze toetsen werken niet meer: - ) ( § è F2 en misschien nog andere F toetsen maar dat heb ik nog niet kunnen testen.

Valt dit nog op te lossen?

Hoi,

Bedoel je dat als je bepaalde tekens op jouw toetsenbord indrukt dat er dan andere tekens in beeld verschijnen?

Modag

Hoi,

Bedoel je dat als je bepaalde tekens op jouw toetsenbord indrukt dat er dan andere tekens in beeld verschijnen?

Modag

Nee, ze werken zelfs niet. Ik moet F2 indrukken om in de BIOS te komen, en als ik dara op druk, gaat die niet. ook in Windows niet.

Hoi,

Heb je nog garantie op je laptop? Want ik denk dat je toetsenbord dan vervangen moet worden.

Modag

Hoi,

Heb je nog garantie op je laptop? Want ik denk dat je toetsenbord dan vervangen moet worden.

Modag

Nee, die laptop is al 7 jaar oud. En ik denk dat dat niet zo goedkoop gaat zijn:(

Hoi,

Jammer, misschien kan je nog op marktplaats een zelfde notebook vinden voor niet te veel geld.

Modag

Hoi,

Jammer, misschien kan je nog op marktplaats een zelfde notebook vinden voor niet te veel geld.

Modag

Ik gebruik hem nu met een extren toetsenbord, werkt ook perfect, maar nu ben ik minder mobiel (batterij is ook kapot). Maar naar het schijnt als je ene notebook openschroeft dat je hem niet meer in elkaar krijgt...

Hoi,

Voor een toetsenbord val dat wel mee dacht ik kan van boven af.

Modag

Maar wat ik raar vidn is: ik zette de pc aan, en opeens werkte het niet meer.

En hoe leg je zoiets uit aan de mens vanwara je die gekregen hebt:(

Zit achteraan ùmaar 1 schroefje met K aan, en als ik die losschroef komt er geen beweging.

Ik zette daarnet men laptop aan en alle toetsen werken weer:confused:
Volgens mij geeft er iets slecht contact ofzoiets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan