Toetsenbordcombinaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

dewezy

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2010
Hallo,

Ik zit met een klein probleempje waar ik mij tegenwoordig aan begin te irriteren.
Bij het spelen van racespelletjes werkt bijvoorbeeld mijn spatiebalk niet wanneer ik de pijltjestoetsen naarvoren + naarrechts indrukken gevolgd door de spatiebalk. Hierdoor kan ik dan niet slippen. Bij naarvoren + naarlinks werkt hij wel gewoon. Ook als ik bij een ander spel naar linksvoren loop met Q + W kan ik niet springen met de spatie. Ik heb al geprobeerd om via google de oorzaak hiervan te vinden maar tot op heden heeft dit niet veel opgeleverd. Het betreft overigens een Sony Vaio VPCEB2Z1E. Ook weet ik zeker dat het niet aan de spellen ligt. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes Stephan

Niet ieder toetsenbord kan diverse combinaties tegelijk aan. Een gamers toetsenbord biedt in dit geval wel uitkomst, bijvoorbeeld een Z-board of een Logitech G-serie toetsenbord. Die zijn hiervoor ontwikkeld.

ik ga helemaal mee met de reactie van riess

Niet ieder toetsenbord kan diverse combinaties tegelijk aan. Een gamers toetsenbord biedt in dit geval wel uitkomst, bijvoorbeeld een Z-board of een Logitech G-serie toetsenbord. Die zijn hiervoor ontwikkeld.

je kunt het beste eeen nieuw bord kopen :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan