Toetsenbordfuncties Dell Alienware M11x, Gebruikshandleiding of uitleg

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Berichten
524
Hoi lezers,

Heb een laptop gekocht. Een Dell Alienware M11x. Het verschil met veel andere laptops, misschien door het zal natuurlijk door het kleine formaat komen, is dat er soms 3 functies per toets zijn, dat is erg wennen, buiten het feit om dat de toetsen kleiner zijn. Heb vrij dikke vingers, is niet belangrijk. Heb natuurlijk de handleiding gelezen, maar er wordt met geen woord gerept over de derde functie die niet met de shift bereikt kan worden. Alleen de F toetsen worden beschreven. Vanzelfsprekend zal er een tweede toets tegelijkertijd moeten worden ingedrukt, doch ik weet niet welke. Weet iemand van jullie misschien, heb het net al afgestruind, welke toets dat is. Daar zou ik erg mee geholpen zijn.

Bedankt alvast! Marc
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen. Was bij T=mobile en de jongen die daar werkte zei meteen, gewoon de CTRL ALT en de desbetreffende toets gebruiken. Best wel simpel eigenlijk. Wat wel heel vreemd is dat je blijkbaar het toetsenbord moet instellen. Namelijk, de helft van de toetsen geeft een heel ander teken dan dat ik intoets. Ze corresponderen dan gewoon niet! Gek he?
Weet iemand misschien hoe je dat kan doen? Die handleiding van Dell kan gewoon in de vuilnisbak gooien. Er staat gewoon heel weinig in!
Weet niet of jullie daar een oplossing voor hebben. Heb een donkerbruin vermoeden van niet...

Marc
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens in configuratiescherm > land en taal instellingen > toetsenbord > taal.
 
Hoi crash, merci voor je korte en bondige uitleg. Dat zijn meestal de beste! Ik heb blijkbaar een puur Nederlands toetsenbord. Heb Nederlands toegevoegd en het lukte de juiste tekens te krijgen.

Het beste, Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan