toetsenbordindeling verandert onregelmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.

overmacht

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2002
mijn toetsenbord is op onregelmatige tijdstippen qua indeling ineens anders. hij blijft wel gewoon qwerty, maar de speciale tekens zitten soms ineens op andere plekken dan normaal. het vreemde is dat het niet continue het geval is. Bij het opstarten is hij gewoon zoals op de toetsen is aangegeven, en als ik een tijdje aan het werk ben kan hij ineens een anders zijn om daarna weer normaal te worden.

ik weet niet waar dit aan ligt.. hoe verhelp ik dit?

Staat hij wel op internationaal (Verenigde Staten)?

als je meerdere toetsenbord instellingen heb, verwijder dan alles behalve die van de VS.

Je kan dit controleren door naar configuratiescherm te gaan, daar te kiezen voor landinstellingen, daarna bij talen kijken en daar klikken op details.
Dan moet het er zo uit komen te zien

attachment.php

Bijlagen

• toetsenbord.jpg
    toetsenbord.jpg
    54,3 KB · Weergaven: 790
hmm het ziet er bij mij inderdaad zo uit ja..

hoe kan dat dan?? het is vooral zo vreemd dat de pc de indeling zelf onregelmatig verandert..

staat er maar 1 toetsenbord instelling?

Heb je toevallig software voor je toetsenbord geinstalleerd? anders kan ik me ook niet bedenken wat hier fout gaat

heb je die software nodig?
ik bijvoorbeeld heb een logitech toetsenbord, deze creeert wanneer ik ook mijn gamepad installeer heel erg veel bsod..
het zou dus een oplossing kunnen zijn om die software te verwijderen.

Succes ermee

Hoi,

Wanneer je CTRL + SHIFT indrukt, verandert je toetsenbord indeling. Ik weet niet of je de andere invoertalen had verwijdert zodat alleen het vetgedrukte overbleef, in dat geval werkt CTRL+SHIFT niet want dan kan deze ook niet overschakelen.

Voor de rest heb ik ook geen id waar het aan ligt... check de driver voor het toetsenbord even.

Greetz,

Adriaan

voor de volledigheid:

Een toetsenbord met op de toets naast de L een ;: is een VS Internationaal toetsenbord. (is de meest voorkomende)

heb je er een ++ toets zitten is het een Nederlands (NL) Toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan