toetsenbordinstelling

• Onderwerp starter Onderwerp starter M 3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

M 3

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
kennis van me heeft verleden week pc gekocht bij aldi,maar hij krijg de goede tekens zoals @ en - niet op scherm,hoe kan hij toetsenbord zo instellen zodat het werkt zoals tekens op toetsenbord staan?

Start > instellingen > configscherm > toetsenbord.

Taal Nederlands, layout US internationaal (of België bij een Azerty toetsenbord)

Nou dit werkt dus mooi, ik ben degene die de nieuwe pc heb gekocht als ik naar config scherm gaat staat er enkel maar snelheid en hardware bij dat toetsenbord, maar niets over instellingen helaas, helemaal niets.....

Landinstellingen, tabblad talen en dan op details klikken

En het is beter om de volgende keer ook het besturingsprogramma bij het probleem te vertellen

Geplaatst door m@rio
En het is beter om de volgende keer ook het besturingsprogramma bij het probleem te vertellen
Is af te leiden uit de pc die vorige week bij Aldi is gekocht, die heeft echt XP.

Geplaatst door Wim1960
Is af te leiden uit de pc die vorige week bij Aldi is gekocht, die heeft echt XP.

Onzin, als ik die PC zou hebben gekocht was het eerste wat ik deed XP verwijderen en 2000 installeren.

Jij zou dat doen Tibor, maar 999 van de 1000 pc-gebruikers niet.

Ik ben graag de uitzondering op de regel :D

Het is eigenlijk heel simpel.

Er is een lid die een probleem heeft. Om tot de beste oplossing te komen is het toch noodzakelijk om zoveel mogelijk info te geven. Beter teveel info dan te weinig.

En ook al is die pc vorige week gekocht bij de aldi het zegt nooit iets over het OS. Dat kan allang veranderd zijn (wat tibor dus ook zegt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan