Toetsenbordtaal altijd fout!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre90

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Om de een of andere reden staat mijn toetsenbordtaal altijd in toepassingen verkeerd ingesteld! Wanneer ik mijn taal dan via ctrl + shift verander, staat de taal weer in een andere toepassing verkeerd ingesteld.

Als ik mijn computer aan zet en op internet ga via firefox, en ik type een : dan krijg ik een ±. Wanneer ik dan ctrl + shift doe, is alles in orde. Maar, ga ik dan bijv in office werken dan heb ik weer hetzelfde probleem en moet ik weer ctrl + shift doen om te veranderen. Maar, ga ik dan bijvoorbeeld in windows een naam van een bestand veranderen, dan heb ik weer hetzelfde probleem. En verander ik de taal dan nog een keer, dan heb ik het probleem weer in firefox etc. (de toetsenbordtaal kan dus nooit goed staan!)

Ik heb al in de toetsenbord taal instellingen gekeken in windows en er lijkt maar geen selectie te zijn die het overal goed doet.

Nu heb ik staan:

Nederlands
- Verenigde Staten (Internationaal)
- Nederlands

Engels (Verenigde Staten)
- Verenigde Staten (Internationaal)

Ik moet deze 3 opties hebben, omdat er anders toepassingen zijn waarin ik de taal niet goed kan zetten.

Iemand zelfde probleem wel eens gehad, of weet iemand een oplossing?

Ik gebruik Windows 7 en het toetsenbord is een Microsoft curve keyboard 2000

Ik heb het zelfde probleem (gehad laat ik dat maar niet tehard zeggen:-P) je moet bijv. Nederlands onder het kopje Nederlands verwijderen, en Verenigde Staten (Internationaal) onder het kopje Nederlands ook verwijderen. dat heb ik gedaan en het werkt.
Suc6
Tim

Nederlands - Nederlands is inderdaad degene die fout is! Die moet er uit, maar die kan ik niet verwijderen, zodra ik die aanklik wordt de verwijder knop doorzichtig :confused:!

Druk op CTRL+SHIFT en probeer het dan nog eens.
Met die toetscombinatie wissel je nl. tussen beide toetsenborden en ik denk dat je de actieve niet mag verwijderen.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het nu gelukt!! :D
De actieve selectie kon inderdaad niet verwijderd worden!

Ik heb nu een taal ingesteld staan waarmee tot nu toe alle leestekens goed werken in alle toepassingen :D

Bedankt voor je hulp :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan