Toevoegen aan msn via button

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb by

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Goedemiddag,
ik wil op mijn site graag een button of plaatje hebben met de text voeg ons toe op msn en dat je dan als je daar op klikt automatisch iemand toevoegd aan je msnlijst.
Zeg maar zoals hier dat je als je op het emailadres klikt van een van de bots dat het gelijk gebeurd.
Nu heb ik deze code gevonden: <a href="msnim:add?contact=(je mailadres)l">Voeg me toe aan Live Messenger</a> maar die werkt dus niet.
Ik heb mijn site trouwens gemaakt in Joomla.
Iemand tips?
Alvast bedankt voor de moeite:thumb:
Groetjes Debby

Als het msnim: protocol niet herkend wordt, gaat het niet werken.

[EDIT]
Aha, het is blijkbaar een IE-only thingy. Gauw laten varen dus...
[/EDIT]

Laatst bewerkt:
Zoals erik al zei,
msn is van microsoft.
die bastards hebben het zo gemaakt dat je het alleen kan gebruiken via je internet explorer.
en dus niet via firefox.
Nu praat ik erik even na: gewoon laten varen dus :D

MSN is trouwens crappy spyware meuk, dat je dat even weet ;)

MSN is trouwens crappy spyware meuk, dat je dat even weet ;)
Om te beginnen is msn een netwerk (MicroSoft Network, tegenwoordig beter bekend als Live) waar meerdere applicaties gebruik van maken. Wát is spyware en waar is jouw statement op gebaseerd?

Zaken zoals hotmail en live messenger zijn ad supported, wat betekend dat microsoft geld krijgt voor het laten zien van advertenties. Daardoor kunnen deze (en andere) applicaties "gratis" worden aangeboden. Microsoft is een stuk agressiever dan bijvoorbeeld google maar dat wil niet zeggen dat microsoft spyware naar de gebruikers stuurt.

heb het niet alleen zelf meegemaakt, maar heb het ook van andere gehoord en gelezen.
bij msn krijg je een soort applicatie die je als gebruiker niet kan zien die dus in de je pc nestelt... weleens opgevallen dat somige reclamebanners weten waar jij woont?
Dit heeft o.a. te maken met die applicatie...

heb het niet alleen zelf meegemaakt, maar heb het ook van andere gehoord en gelezen.
bij msn krijg je een soort applicatie die je als gebruiker niet kan zien die dus in de je pc nestelt... weleens opgevallen dat somige reclamebanners weten waar jij woont?
Dit heeft o.a. te maken met die applicatie...

voorzover ik weet is dit aand e hand van een IP
als ik bijvoorbeeld op mijn school in Amersfoort zit geeft hij opeens Amersfoort aan terwijl ik roch echt in Zeist woon
bovendien zie ik bij sommigen Soest staan, dus ik denk toch echt dat flitsflitsflits gelijk heeft :)

Ik vraag me ook af wat Microsoft voor interesse zou hebben in het installeren van Spyware. Zouden ze het dan niet direct met Windows meeleveren? En waarom zouden ze dan nog bij verscheidene windows-onderdelen vragen: "Wilt u meewerken aan een programma voor verbetering van de gebruikerservaring?" (o.i.d), dan kunnen ze die gegevens toch ook gewoon opsturen?

Met alle respect, MegaByter, volgens mij sla je hier de plank volledig mis.

nee nee, het is echt geconstateerd.
ok nu is dat wel een tijdje geleden en ik gebruik msn dus ook niet meer.
dus het kan verandert. maar er was wel een periode dat dat zo was..

nee nee, het is echt geconstateerd.
ok nu is dat wel een tijdje geleden en ik gebruik msn dus ook niet meer.
dus het kan verandert. maar er was wel een periode dat dat zo was..

het lijkt me gewoon heel erg sterk dat dat met MSN zou zijn meegeleverd

de enige manier voor dat soort banners om redelijk betrouwbare informatie krijgen zodat mensen overtuigd worden is door IP adressen te gebruiken.

Je hebt 'n tijd een of andere uitbreiding bij msn gehad onder 'n misleidende naam als msn plus of msn extra of zoiets, weet de naam niet precies meer. Mogelijk heb je ook fatsoenlijke uitbreidingen onder zo'n soort naam, maar ik bedoel 'n 'foute'.
En dat was inderdaad rotzooi die van alles uitvrat. Die heb ik meerdere malen verwijderd. Maar die was niet van Microsoft

ok
MSN plus is inderdaad een uitbreiding op MSN (of live tegenwoordig :P)
kan dat dat door derden is misbruikt ofzo. dat zou dit wel verklaren XD

voorzover ik weet is dit aand e hand van een IP
als ik bijvoorbeeld op mijn school in Amersfoort zit geeft hij opeens Amersfoort aan terwijl ik roch echt in Zeist woon
bovendien zie ik bij sommigen Soest staan, dus ik denk toch echt dat flitsflitsflits gelijk heeft :)

[oftopic] Op welke school in amersfoort zit je? prisma? JvO? 't Hoogland? [/oftopic]

[oftopic] Op welke school in amersfoort zit je? prisma? JvO? 't Hoogland? [/oftopic]

dat soort informatie geef k dan weer liever niet op een openbaar forum en/of aan mensen die ik niet ken.

anyway toevoegen aan MSN lijkt me handiger om handmatig te laten doen dus.
zou een stuk makkelijker zijn voor jou als bouwer van de site

btw: waarom zet je je offtopic posts tussen nep BB-code dat valt bij mij toch wel onder 1 van de meest zinloze dingen die op fora gedaan worden XD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan