toevoegen van een wordbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

RONALD1961

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Sinds enige tijd heb ik een probleem met het toevoegen van een wordbestand.(uploaden)
Ik krijg de volgende melding: Word kan het werkbestand niet maken. Controleer de omgevingsvariabele temp.
Wie weet de oplossing?:(

Wat bedoel je met uploaden? Of krijg je het probleem bij het opstarten van Word? In dat laatste geval kun je eens proberen om het Normal.dot te verplaatsen of te verwijderen.

Probleem

Het maken van bv. een brief in Word en opslaan gaan goed.
Ook bijvoegen aan een email adres van outlook gaat goed.
Alleen deze brief toevoegen aan een website of id gaat niet.

Ron

Dan heeft het inderdaad zin om je tmp en Temp variabelen te checken die in Windows zijn vastgelegd. Heb je daar misschien iets in gewijzigd? En welke map gebruikt Word voor de tijdelijke bestanden?

Titel aangepast, "probleem" zegt niets over je vraag.

Met welke Word versie werk je?

Ik gebruik Word 2007 uit het pakket van Office 2007.

De ingestelde omgevingsvariabele zijn als volgt:
path %CommonProgramfiles%Microsoft SH......
TEMP %USERPOFILE%\APPDATA\LOCAL\TEMP
TMP %USERPOFILE%\APPDATA\LOCAL\TEMP

Ron

Ik weet niet helemaal uit mijn hoofd waar de instellingen in 2007 staan, maar ik vermoed in ieder geval bij de startknop linksboven, en dan bij <Opties>. Er zijn standaardpaden voor de sjablonen, je documenten en voor de tijdelijke bestanden. Die zou je dus moeten controleren.
Verder kun je dus het bestand Normal.dot(x?) een keer verplaatsen of verwijderen, want dan maakt Word zelf een nieuwe aan met de standaardinstellingen. Heb je veel macro's gemaakt, dan zou ik de oude hernoemen, zodat je de macro's kunt overzetten.

Kan worddocument niet uploaden

Ik heb nog steeds het probleem dat als ik een word document in 97-2003 formaat wil uploaden de melding krijg word kan het werkbestand niet maken.Controleer de omgevingsvariabele temp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan