toevoeging php website

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolliteon

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Berichten
342
Goedenavond.

Ik ben bezig geweest met een website voor onze lanparty. Omdat ik zelf eigenlijk heel weinig kan, hebben we een klant en klaar lanparty script gebruikt.
Het enige dat ik kan is bannertjes aanpassen.

De site moet als volgt gebruikt worden.
Mensen kunnen zich geregistreren, en inloggen.
Daarna kunnen ze klikken om zich in te schrijven voor onze lanparty.

Op het moment hebben we dus wel iets: http://lanable4.lanable.nl
Maar als je dar registreer, dan is het niet verplicht om je emailadres is te vullen. (Ik wil dat mensen zich moeten verificeren via mail.)
En als ze zijn geregistreerd, dan zijn ze meteen ingeschreven voor de lan. Dat wil ik ook niet.

Ik zoek me helemaal suf, ik snap er niets van!
Ik ben al bezig geweest om de site die ik nu heb te vertalen.. Maar das zo veel werk, en er is geen nl versie van, dat is daar maar mee op ben gehouden.
De website moet heel simpel zijn.

Joomla heb ik ook al geprobeerd. Maar daar kom ik niet aan uit.

De reden dat we voor dat script hebben gekozen wat er nu op sta, is omdat er een zaalplattegrond is, die ze zelf kunnen invullen. Maar het is eigenlijk een script dat je op een lanparty moet gebruiken op intranet.

Wie o Wie heeft een oplossing, of kan mij helpen?!
Ik heb veel mensen die zich willen inschrijven, maar ik wil wel een fatsoenlijke site hebben.

thx
 
Ik zou als ik jouw was eerst php gaan leren en dat dit pas oplossen
 
uuhm, nou het zijn een optie zijn;)

Nee, missschien weet iemand een script voor lanparty's die aan mijn eisen voldoet, of maybe inderdaad iemand die mij erin wilt helpen.
 
Als ik jou was zou ik eerst eens een basis leggen met een CMS zoals bijv. Joomla! Je geeft aan dat je daar niet uitkomt maar er is een nederlandstalige site over met duidelijke uitleg over hoe te installeren en te gebruiken. www.dutchjoomla.org uit m'n hoofd.

Wanneer dat eenmaal draait, en dat zal sneller zijn dan je denkt ;) kun je eens gaan zoeken naar modules daarvoor die doen wat je graag zou willen.

En kom je ergens toch niet uit , dan vraag je het hier.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan