Beste Access experts,
6 maanden terug wist ik niks van Access en door een project waar ik mee bezig ben (op kosten van de baas), ben ik inmiddels aardig op weg. Ik heb een hoop geleerd, maar ik zit nu toch met iets. Ik zal het even kort uitleggen. Voor de boekhouding moet ik de gegevens per maand uitdraaien. Dit is geen probleem, ik wil alleen ook elke maand wegschrijven naar verschillende tabellen. Elke maand heeft zijn eigen tabel. Nu wil ik de toevoegquery laten werken op basis van de maanden. M.a.w: Ik heb nu september en deze moet naar de tbl september enz enz. Hoe kan ik dit in een query krijgen. Moet ik 12 qeury's maken of kan ik dit ook in een query kwijt(met een beetje hulp van VBA wellicht)? .
Alvast bedankt voor jullie reactie
6 maanden terug wist ik niks van Access en door een project waar ik mee bezig ben (op kosten van de baas), ben ik inmiddels aardig op weg. Ik heb een hoop geleerd, maar ik zit nu toch met iets. Ik zal het even kort uitleggen. Voor de boekhouding moet ik de gegevens per maand uitdraaien. Dit is geen probleem, ik wil alleen ook elke maand wegschrijven naar verschillende tabellen. Elke maand heeft zijn eigen tabel. Nu wil ik de toevoegquery laten werken op basis van de maanden. M.a.w: Ik heb nu september en deze moet naar de tbl september enz enz. Hoe kan ik dit in een query krijgen. Moet ik 12 qeury's maken of kan ik dit ook in een query kwijt(met een beetje hulp van VBA wellicht)? .
Alvast bedankt voor jullie reactie