konijntjecc
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2006
- Berichten
- 4
Wij gebruiken een draadloze modem/router van Topcom en hebben internet via ADSL.
Telkens als we online willen gaan, geeft IE weer "Kan pagina niet vinden", dan moeten we in de taakbalk op het icoontje van de verbinding rechtsklikken en herstellen kiezen en we kunnen op het net.
Maar na een minuut of 10 stopt het weer; Dan krijgen we weer de boodschap "Kan pagina niet vinden". Als ik dan dezelfde handeling uitvoer (rechtsklikken en "herstellen") krijgen we de boodschap dat er een probleem is met de IP toewijzing.
Als we dan de modem uitschakelen en even later terug inschakelen, hebben we onmiddellijk verbinding en geen problemen meer.
Dat kan toch niet normaal zijn? Weet iemand raad?
Telkens als we online willen gaan, geeft IE weer "Kan pagina niet vinden", dan moeten we in de taakbalk op het icoontje van de verbinding rechtsklikken en herstellen kiezen en we kunnen op het net.
Maar na een minuut of 10 stopt het weer; Dan krijgen we weer de boodschap "Kan pagina niet vinden". Als ik dan dezelfde handeling uitvoer (rechtsklikken en "herstellen") krijgen we de boodschap dat er een probleem is met de IP toewijzing.
Als we dan de modem uitschakelen en even later terug inschakelen, hebben we onmiddellijk verbinding en geen problemen meer.
Dat kan toch niet normaal zijn? Weet iemand raad?