Tom Clancy's HAWX Demo (op Vista 32bits)

Status
Niet open voor verdere reacties.

risc12

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Eey,
gister is de PC-demo van HAWX uitgekomen (http://www.gamekings.tv/index/nieuws/pc-demo-van-tom-clancys-hawx-beschikbaar/) als ik er 1 downloaden, uitpak en wil installeren dan krijg ik de foutmelding dat ik als Administrator moet zijn ingelogd. Dus doe ik Rightclick>Als Admin Uitvoeren dan loopt het process explorer.exe vast dus die sluit ik af en voer ik opnieuw uit.
Dan (na 10 minuten) krijg ik alsnog het scherm dat zegt dat ik het w8woord moet invoeren, doe ik netjes en dan: NIKS.
Dus ik denk nou dan doe ik het via echt het Admin-account, dus ik log uit en log opnieuw in als Admin en open het programma, weer loopt explorer.exe vast, stop hem, start hem krijg hetzelfde tafereel als net. Heb ookal geprobeerd op explorer.exe niet af te sluiten maar dan gebeurt er helemaal niks, ook heb ik zoveel mogelijk andere programma's uit gezet.
Ik ben echt ten einde raad, HELP!!

Mucho muco MUCHO GRACIAS!
Alvst heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel maal dank!
Risc12

Ik heb exact hetzelfde........
Gelukkig draai ik Vista en XP...ik wil graag met DirectX10 aan de slag .
Helaas bewijst dit eens te meer dat Vista gewoon een bagger systeem is....

Oplossing: ik draai de Demo nu op XP en als de game officieel gereleased is dan probeer ik het nog een keer op Vista.......ik heb nu ook geen zin om het te gaan uitzoeken.

Vista Booeeeeee

Opgelost!

Ok ten eerste Vista is GEEN ***-systeem.
Nu de oplossing.
Open config-scher > Klassieke Weergave > Gebruikersaccounts > Gebruikersbeheer AAN/UIT schakelen indrukken > Admin Password geven > Computer herstarten, spel instalelleren > UAC weer aanzetten > Herstarten en je kun het spel gewoon spelen!
(Über vet!)

Hoop dat jullie er wat aan hebbe!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan