Tom tom doet niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

breezy1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2009
hallo allemaal
ik heb een vraagje
ik heb een tomtom one 3th edition die helemaal niks meer doet
hij gaat nog wel aan maar dan krijg ik een tomtom scherm met een knipperende rode kruis, en als ik hem met de kabel aansluit op tomtom home dan vind de computer mijn tomtom apparaat niet ik kan echt helemaal niks meer
ook wat hier boven mij staat lukt niet, want ik kan helemaal niet meer op tomtom home en dus ook geen back-up maken van mijn apparaat

dus graag wie een oplossing heeft wil je dan hierop reageren

alvast bedankt

hallo allemaal
ik heb een vraagje
ik heb een tomtom one 3th edition die helemaal niks meer doet
hij gaat nog wel aan maar dan krijg ik een tomtom scherm met een knipperende rode kruis, en als ik hem met de kabel aansluit op tomtom home dan vind de computer mijn tomtom apparaat niet ik kan echt helemaal niks meer
ook wat hier boven mij staat lukt niet, want ik kan helemaal niet meer op tomtom home en dus ook geen back-up maken van mijn apparaat

dus graag wie een oplossing heeft wil je dan hierop reageren

alvast bedankt

Morgen even met de helpdesk van TomTom bellen, ze hebben mij met een soortgelijk probleem prima geholpen. De ontbrekende files werden mij aangeleverd. en alles was weer OK.
020 8501007 of 020 8500800.

Succes

veel dank

Morgen even met de helpdesk van TomTom bellen, ze hebben mij met een soortgelijk probleem prima geholpen. De ontbrekende files werden mij aangeleverd. en alles was weer OK.
020 8501007 of 020 8500800.

Succes

Oke heel erg bedankt hiervoor ik zal morgen even bellen en dan vertel ik wel hoe het gegaan is en of het heeft geholpen

bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan