moet je eens ergens heen wat doet het geval me mio pocket pc loopt vast
herstart en klaar denk je dan mooi niet dus
waar is tom gebleven .
nergens meer te vinden dus normaal zette hij zich terug als er zich wat voor deed.
me route mappen staan nog wel op me kaartje
heb dit al eens eerder gehad was nog een hele hoop ergenis backups die niet terug willen of enkeld data.
heb nog wel ergens files op me pc staan van het prog maar was toen ook al een ramp om te installen officieel stond hij er legaal op met legale mappen.
aleen die data stond op de pc van de vorig eigenaar had hij als backup maarja laat die hem toen bij me eerste crasch net verkocht hebben.
dus daar kan ik niet op terug vallen.
hoe of wat krijg ik de boel dan toch weer aan de gang.
want heb dus geen officiele installs of data meer
en enkeld als pocket pc stelt het ding niks voor hoogstens me zak agenda en gouw even een tekst opslaan.
waar doe ik dat onderweg.
wie weet hoe of wat
herstart en klaar denk je dan mooi niet dus
waar is tom gebleven .
nergens meer te vinden dus normaal zette hij zich terug als er zich wat voor deed.
me route mappen staan nog wel op me kaartje
heb dit al eens eerder gehad was nog een hele hoop ergenis backups die niet terug willen of enkeld data.
heb nog wel ergens files op me pc staan van het prog maar was toen ook al een ramp om te installen officieel stond hij er legaal op met legale mappen.
aleen die data stond op de pc van de vorig eigenaar had hij als backup maarja laat die hem toen bij me eerste crasch net verkocht hebben.
dus daar kan ik niet op terug vallen.
hoe of wat krijg ik de boel dan toch weer aan de gang.
want heb dus geen officiele installs of data meer
en enkeld als pocket pc stelt het ding niks voor hoogstens me zak agenda en gouw even een tekst opslaan.
waar doe ik dat onderweg.
wie weet hoe of wat