tom tom one verkeerd geupdate??? nu doet hij niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

shearkane

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2012
hallo,

ik heb een "oude" tom tom one gekregen van mijn ouders omdat ze hem niet meer nodig hadden. Aangezien er best snelwegen waren veranderd dacht ik "laat ik hem eens update"

Via internet Tom tom home versie 2.8 ofzo gedownload en erop gezet. Eerst moest alles van de tom tom af omdat er geen ruimte genoeg was. ?Uiteraard vergeten een back up te maken dus einde van het liedje met de "nieuwe" update doet hij niks meer.

Dus ik alles er weer af gegooid, cd rom die bij de tom tom zit erin gedaan en de oude / originele bestanden weer op de tom tom gezet met de "oude" versie tom tom home die op de cdrom staat.

Het enige wat er nu gebeurd als ik de Tom tom loskoppel van de pc en vervolgens aanzet is dat ik een tom tom plaatje zie en een groot rood kruis die blijft knippperen!!!

als ik vervolgens de usb kabel weer aansluit veranderd het kruis in het plaatje van de usb kabel.

Heeft iemand een idee hoe ik de tom tom weer aan de praat krijg ???

Kun je hier meschien ook fotos van maken?
Dan word het wat duidelijker, want hier heb ik zelf nog nooit van gehoord.

Je kunt proberen de tom tom te resetten.
Hoe kan ik de TomTom ONE resetten?
Onder normale omstandigheden hoeft u de TomTom ONE nooit te resetten. Als zich echter een probleem voordoet, kunt u het apparaat resetten door het uit de houder te nemen en op de resetknop te drukken met behulp van een rechtgebogen paperclip.

mvg Leo

hallo shearkane.

Ik weet niet waar je woont.
Maar als het niet te ver is kan ik je wel helpen.
dus laat even weten waar je woont.
dan kan je misschien hierheen komen en dan kan ik hem wel in orde maken.

groetjes Cees.

resetten heb ik al geprobeerd maar dat lukt ook niet.

Ik heb een foto gemaakt maar hoe plaats ik die ????

Wij wonen in omgeving Arnhem dus dat is helaas te ver weg

mmmm beetje groot plaat maar goed, als ik hem dus weer met de usb kabel aansluit verandert het kruis in de kabel..

ik heb ook een tomtom one met dit probleem is hier een oplossing voor?

@ kwajong67,

Heb je interesse in een oplossing?
stuur me een pm.

Shearkane ik kan je wel helpen maar dan heb ik wel wat informatie nodig.Ik werk in Arnhem dus dat is geen probleem. Als je interesse hebt stuur dan maar een mailtje.

Laatst bewerkt:
hopelijk zijn genoemde problemen ondertussen opgelost.
Dat zijn namelijk posts uit januari en maart ............... :o

Het topic is ondertussen al meer dan 3 maanden oud, om die reden gaat er dan ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan