tom tom one xl t europe

Status
Niet open voor verdere reacties.

dipesh

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2006
ik kan een gps tom tom one xl t europe kopen in amerika
(TOMTOM GO ONE XL CAR GPS NAVIGATION TOM ~ US/CANADA MAPS preloaded)
kan ik deze hier ook gebruiken in belgie
alvast bedankt

Als aanvulling op mijn eerste bericht nu dan een serieus antwoord: de mapjes van Europa zal je er dan los bij moeten kopen als die niet pre-installed zijn, dus eventueel prijsvoordeel wordt dan mogelijk onmiddellijk teniet gedaan?

Daarnaast -en da's mogelijk niet onbelangrijk- heb ik een heel vervelende (maar wel mogelijk terechte) ervaring met "elders" gekochte hardware, Ik heb middels een SFOR militair in het buitenland een GPS ontvanger gekocht. Toen het ding na een maand op de grond viel en het display strepen vertoonde, gaf de Nederlandse importeur van Garmin niet thuis. Dáár moet je wel rekening mee houden : garantie afhandeling.

't kwam uiteindelijk allemaal wel weer op zijn pootjes terecht doordat ik het ding naar Ierland kon sturen waar de Europese importeur van Garmin zit, maar het is toch een redelijk "onrustige" ervaring om een apparaat van € 200 middels de post naar Ierland te sturen en dan maar af te wachten...............

Laatst bewerkt:
Ook heel belangrijk ja maar ik stem met name in met het feit dat TS kaarten hier moet kopen zoals jij al zei en dat hij het voordeel dan al snel weg is. Lijkt mij beter hier gewoon de Tom Tom One Europe te kopen.

Kost ongeveer € 209,-

Maar ik weet niet wat jij ervoor gaat betalen in USA?

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of dst bij TomTom ook geldt, maar voor zover ik weet zijn ze soms ook regio gebonden, kaarten uitgebracht in Europa doe het dan niet op Amerikaanse apparaten. Mio werkt daar o.a. mee.

Als wat Wim zegt idd. zo is, dan heb ik een onjuist advies gegeven!

Als hij hier gewoon werkt kan je hem natuurlijk best een jaar of twee gebruiken zonder wat aan te passen. Tegen die tijd krijg je ze bij een kuipje boter in de supermarkt.

Overigens hoor ik van Tomtom nog wel eens van software problemen, als die optreden ben je natuurlijk niet echt blij als ie uit Amerika komt.

bedankt voor de reacties
ik zal de gps dan wel hier kopen dan ben ik wel zeker als er iets niet werkt dat ik er garantie op heb
ik hoop dat dit een leuke gps is want ik ken er niet zo veel van
ze hadden me gezegt om een tom tom one europe(v3) te nemen maar ik wou eigenlijk een groter scherm dus ga ik maar voor de XL
alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan