tom tom op Blackberry bold 9700

Status
Niet open voor verdere reacties.

julesvaes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2010
is het mogelijk om tom tom op een blackberry bold 9700 te zetten ?
en zo ja weet iemand hoe
alvast bedankt
jules

Voor zover ik weet is er geen TomTom voor de blackberry....
Wel is er Google Maps die beter schijnt te werken dan de standaard BB navigatie.

Op de site van KPN blackberry bold lees ik dat er wel gps in zit maar ik kan niet vinden welke navigatie software er standaard bij zit. Wie kan mij daar meer over vertellen. Of welke software ik het beste er bij kan nemen. Hoop dat ik hier op de juiste plek zit voor deze vraag. Thanks!

ik denk dat de kans klein is dat je een navigatie gaat vinden in ned. die net zo werkt als een tomtom of dergelijk.

er is wel via de appworld een navigatie te koop maar dit kost 60$ per jaar als ik het goed had!!

ik gebruik nu zelf ook of de maps van blackberry zelf of ik gebruik google maps!! het werkt niet super maar zovaak heb ik het niet nodig en als ik het nodig heb dan is iets beter dan niets!!

een tip, download via de appworld even 1 van de navigaties softwares. je kan trial versies downloaden en dan kan je altijd zelf beslissen of het je bevalt!!

je kan ook ff op de site kijken van ttinternetclub en zien of daar mensen je kunnen helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan