Tom-Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Beste helpers, heb vandaag een tomtom xl gekocht,nu moet ik Tom Tom Home downloaden en installeren, gaat allemaal perfect , alleen is het met geen mogelijkheid in NL te krijgen, alles is russich of een andere vreemde taal, wie weet de oorzaak cq oplossing.
Alles van de pc al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar helaas het blijft zo.
wie o wie HELPPPP mij svp.
bedankt. Kees.

Hier kan je hem downloaden. Ik weet alleen niet of hij het bij jou doet. Maar in principe zou hij voor het installeren de taal moeten vragen.

dat is het hem volgens mij, hij vraagt NIET om een taal tijdens installeren, als de tomtom niet is aangesloten laat hij in Engels zien NOT CONNECTED,zodra Tom Tom is aangesloten geeft hij een russiesche tekst, mogelijk betekend dat CONNECTED.? en alles is dan dus russisch oid .
word er GEK van ,
Kees

Is het een Tomtom gewoon uit een Nederlandse winkel? Als je een beetje de menustructuur kunt ontcijferen: Als je TomTom Home opstart ga je naar Menu Bestand -> Voorkeuren...
Bij het Tabblad Algemeen vind je de knop "Wijzig Taal" Anders even een mailtje sturen naar de Helpdesk.

Laatst bewerkt:
gewoon gekocht bij Halfords , zal morgen (donderdag) proberen om de vreemde taal te ontcijferen en zoeken naar Nederlands. en anders inderdaad maar Tom,Tom proberen te benaderen via Mail.!!
Bedankt alvast. maar koop NOOIT meer een TomTom.word GEK van dat ding.
Kees

Was je installatie ook al in het Engels, of was dat wel gewoon een Nederlandse versie?
Misschien proberen te verwijderen met CCleaner, zodat hij echt helemaal van je pc af is en dan nog een keer proberen.
(TomTom navigatiesystemen zijn trouwens best goede navigatiesytemen... Ik vraag me af of het niet aan je computer ligt, t klink n beetje vaag datie eerst in het Engels is dan weer in het Russisch ofzo)

Erbicom, bedankt jou oplossing heeft mogen baten, was uiteraard zoeken en het is gelukt, pffffffffffff
Nogmaals bedankt .kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan