Tomato firmware op Linksys Router E4200 Versie1

• Onderwerp starter Onderwerp starter SJJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SJJ

Meubilair
Lid geworden
25 nov 2001
Hallo

Graag zou ik willen weten welke Tomato firmware je nodig hebt voor een Linksys E4200 Versie 1 Router, en hoe deze te installeren.
Heb de laatste firmware versie 1.0.05 van linksys er op staan maar heb een onstabiel en traag netwerk en Cisco software van de router is zo traag als dikke .... alle fimware al geprobeerd maar helaas geen resultaat en wil hem nu dus flashen met Tomato firmware.

Alvast hartelijke dank

Ook de firmware van ddwrt geprobeerd?

Ook de firmware van ddwrt geprobeerd?

DDWRT heb ik niet geprobeerd, maar kan ik er ook op zetten als die goed draait, maar gaat me er even om welke versie, heb namelijk wel een usb aansluiting op de router en wil graag dat die blijft werken.
Een wat bedoelen ze met een 30 -30 -30 reset, dat begrijp ik niet helemaal.
Wil graag dat de router wat stabieler draait want heb vanaf het begin problemen en linksys helpdesk kom ik ook niet verder mee dan dat ze adviseren geen andere fimware dan die van hun er op te zetten, dus daar ben ik klaar mee Cisco mag ik niet meer zien ben er helemaal klaar mee, heb alle firmware geprobeerd van linksys.

Ddwrt heeft de firmware van cisco verbeterd waardoor de routers stabieler draaien.
Voor elke type hebben ze wel een juiste versie.

Hallo heb de Tomato software geinstalleerd op linksys E4200 v1 en moet zeggen ik nu kan zeggen dat het sneller werkt en alles veel stabieler is en beter bereik heeft.
Firmware is makkelijk te installeren en met de standaard instellingen draait het al als een tiedelier.
Instelling zijn makkelijk te wijzigen menu is overzichtelijk.
Echt een aanrader, firmware "HIER" downloaden.
Succes.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan