Tomb Raider The Angel Of Darkness.

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal tijdens het installeren van cd 2 van Tomraider kreeg ik een vreemde melding, iets van dat hij het volume niet kon vinden op station F, wat dat nu weer is weet ik dus niet, maar station F was dus wel het station waar dus die cd in zat, dus waarom die melding? en voor de rest is het spel instabiel toch zeker met bepaalde bewegingen haperd hij aan alle kanten! terwijl ik toch een pentium 4 1.8 G/h heb!!

Windows XP? Laatste drivers van je videokaart?

Kijk verder in de logboeken van XP naar eventuele fouten (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie

De melding die ik heb gevonden is dat het opstartstuurprogramma ASPI32 niet is geladen..

heb je dat met emule of edonkey gedownload etc want in de cue zit een fout

Laatst bewerkt:
ik snap niet wat je bedoeld dark ice heeft dit betrekking op ASPI 32 ? want ik weet niet eens wat dat is?

Heb je Easy CD Creator, of Nero?

Groetjes,
Bennie

Ik gebruik Nero heeft dat ook nog iets met tomraider te maken? of is er iets ander's aan de hand?

Nero maakt gebruik van je ASPI-layer. Klik op eigenschappen van Aspi.sys of Aspi32.sys in de map Windows\System32\Drivers

Wat is de versie?

Groetjes,
Bennie

dat heb ik wel naar gezocht maar die staat er dus echt niet in

Kijk eens of je het volgende bestand vindt:
wnaspi32.dll

Het moet staan in:
C:\Program Files\ahead\Nero

Check ook de map:
C:\Windows\system32

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door melaniem
ik snap niet wat je bedoeld dark ice heeft dit betrekking op ASPI 32 ? want ik weet niet eens wat dat is?
heb je hem gedownload of gekocht want als je hem gedownload hebt zit er een fout in het gedownloade cue file

dat heb ik dus gedaan en wat nu? want met welk programma moet je die openen? en wat lost het op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan