Tomb Raider: The Last Revelation doet het niet :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayleigh_girl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Ik heb alle tomb raiders op mijn computer alleen tomb raider 4 doet het niet het instaleren en alles wel, maar als ik hem op wil starten krijg ik een fout melding :(
En het ligt niet aan de cd of mijn computer..
Weet iemand hier meer van..
xx

TR4 op XP? Dat gaat volgens mij niet werken hoor.
Er schijnt wel een win 2000 patch voor te zijn, misschien dat die werkt.

Kijk eens of je ergens een No Cd Crack kan downloaden. Ik mag je alleen niet vertellen waar je dat kan doen. Ik denk dat er in je exe file een fout zit. Misschien als je hem vervangt, dat hij het dan wel doet.

TR4 op XP? Dat gaat volgens mij niet werken hoor.
Er schijnt wel een win 2000 patch voor te zijn, misschien dat die werkt.

Ohnee? Volgens mij heb ik dat spel nog wel ergens liggen, en heb het toch ook aan de praat gekregen bij XP.

zet anders in eigenschappen van het *.exe bestand (tr4.exe geloof ik) de compatibiliteit op windows 2000/me miss werkt dat.

System requirements:
Pentium II 233 MHz processor with 3-D hardware graphics acceleration, or Pentium II 266 MHz processor with software graphics acceleration
Microsoft Windows 95 or 98
16 MB RAM
4x CD-ROM drive
DirectX 6.1 (included) or higher
100% DirectX 6.1 compatible video card with 4 MB RAM
100% DirectX 6.1 compatible sound card
Keyboard and mouse
Als het wel op XP werkt heb je geluk, bij mij werkt het niet in ieder geval.
Dat wordt in XP dus de compatibiliteitsmodes of de patch voor XP & Vista.
Hopelijk werkt die ook onder Win2000, of kijk anders hier en hier even.

met dit lukt het wel

Ik heb alle tomb raiders op mijn computer alleen tomb raider 4 doet het niet het instaleren en alles wel, maar als ik hem op wil starten krijg ik een fout melding
En het ligt niet aan de cd of mijn computer..
Weet iemand hier meer van..
xx
kayleigh_girl

hoi je moet eerst wat downloaden van deze site dan kan je tomb raider 4 wel instaleren maar deze moet je eerst uitpaken en in de map plaatsen waar je het spel hebt gezet

http://www.tombraider.ws/downloads_demopatch.php

Tomb Raider 4: The Last Revelation Fixes and Patches

download dit

PC - Windows 2000 Patch (407 KB)
Download and replace your existing tomb4.exe with this one. Don't forget to back up first. Fix allows full screen mode in high resolutions without crashing.

succes veel plezier

tomb raider level editor help!

ik heb zeld windows xp alle tomb raider doen het behalve tomb4 maar daar heb ik een xp patch voor dus die doet het ook alleen heb ik ook tomb raider level editor het sple zelf doet het maar als k elvels van andere mensen donwload en wil spelen (bij sommige levels ) dan doet hij het niet dan geeft hij ook die foutmelding wat akn ik daar tegen done?

hoi larafriend

heb jij dat wat je download ook in de map van het spel gedaan dan moet je het terug kunnen vinden bij load game als dat niet lukt moet je missciern eens vragen of deze het wel over zelfde deel heben :confused: sorry bij mij lukt het dan wel en het kan nog zijn dat het niet naar jou is op gestuurt in een zip map wand dan kan het zijn beschadigt door verzending anders kan ik jou niet helpen hier mee

bednakt voor de reactie maar andere levels van emsnen done het wel maar hier heb k nog iets

ik heb een paar levels van eimand gedownload het zijn er 5 de eeerste tweee doen het perfect maar als ik de rest wil afspelen krijg ik een foutmelding maar 1 en 2 done hetw el is dit niet gek??:O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan