thinkerbell
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 apr 2007
Ik ben aangesloten bij tele2 en heb een Speedtouch 716 v5 WL modem, ik zou deze graag willen configureren (port forwarding), maar telkens ik naar mijn modem surf, door in mijn brouwser mijn staties ip adres in te geven, moet ik een gebruikersnaam en wachtwoord ingeven. Ik weet niet wat iik hier moet ingeven, ik heb het wachtwoord van mijn modem nooit ingesteld, ik heb mijn modem al een paar keer gereset, maar hij bluift het vragen, ik heb de gebruikersnaam en wachtwoor al geprobeert waarmee ik bij tele2 kan inloggen, ik heb ook verschillende dingen ingegeven, die onderaan de modem staan (er staat onderander ergens bij Modem acces code: 11495........, verder ook nog SSiD, TCM, WEB, en nog enkele codes, maar geen enkele code geeft mij tot nu toe toegang om in te logen op mijn modem en te configureren, heb ook al eens gelezen dat deze standaart administrator is, maar schijnt ook niet te werken. waar kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn modem vinden? de instelateur heeft geen handlijding of doos van de modem achtergelaten. kan er mij iemand helpen aub?
Laatst bewerkt: