Tomtom 6 voor nokia E51

• Onderwerp starter Onderwerp starter elma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elma

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Ik heb een nokia E51 gekocht en nu heb ik gehoord dat er gratis software te downloaden is van tomtom 6 voor deze telefoon
kan iemand mij vertellen waar ik dit het veiligste en het beste kan downlaoden

Als je het over navigatie software hebt is er niets gratis van TomTom.
Tenzij je het over nieuwsgroepen of P2P programma's, illegaal dus.

Als je het over navigatie software hebt is er niets gratis van TomTom.
Tenzij je het over nieuwsgroepen of P2P programma's, illegaal dus.

En toch...... als ik het als zoekopdracht op Google zet krijg ik zat hits...... zijn die dan niet geschikt?

Als ik het in mijn google zet krijg ik allemaal forums waar ze over tomtom op de e51 spreken.
Niet echt een pagina waar je het gatis zou kunnen downloaden niet eens een torren (bij mij dan)

TomTom op E51

Hallo,

Sinds kort ben ik in bezit van een Nokia E51. De reden hiervoor is dat ik vochtschade had op mijn N73, via de Lifeline-verzekering van TPH heb deze als vervanger gekregen, prima toestel.

Nu mijn vraag;

Een belangrijke voorwaarde voor deze vervanger is dat ik op dit toestel een TomTom-applicatie kan laten draaien. Volgens de mensen van TPH was dit absoluut geen probleem, een kwestie van de software overzetten naar de E51 en draaien maar. Nu heb ik alles overgezet op de geheugenkaart van de E51, maar ik krijg de TomTom niet aan de gang. Toen ik de TT op mijn N73 installeerde kreeg ik meteen in mijn Nokia-menu een TT-icoontje.

Nu vraag ik mezelf af wat ik verkeerd doe.
Heeft iemand hier ervaringen mee of tips voor mij...!?

Groeten,
Twan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan