tomtom 710

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
:thumb: ik wil een navigatie system aanschaffen.
heb mijn oog laten vallen op de tomtom 710.
zoals ik gelezen heb, is de dekking alleen west europa.
vraagje, kun je de 710 opwarderen zodat de denkung oost en west europa is?
of kan ik dan net zo goed de tomtom 910 kopen?
ik hoor het wel. b.v.d.:thumb:

Ik weet niet wat de tomtom 710 kost.
zelf heb ik gekozen voor de nuvi 350 met heel europa op zijn hardeschijf.
Lekker dun dus zeer makkelijk me te nemen.
de 360 heeft als extra een bluethoot verbinding.

de nuvi kun je ook nog als mp3 speler gebruiken.....ik heb er een stel foto's opgezet.

kijk eens op http://www.gps.nl/

Laatst bewerkt:
Mijn vader heeft de Tomtom 910.
Bevalt (zover ik weet) heel goed. Die is standaard uitgerust met mp3speler, picture viewer, bluetooth verbinding (je kan er ook meebellen met ingebouwde microfoon dmv bluetooth verbinding met je telefoon, dus eigenlijk een handsfree ''set'')

zover ik weet heeft de 710 ongeveer hetzelfde, moet je nog maar is nakijken om de tomtom site.

710 kost 400 euro, de 910 denk ik 100 euro meer.

De 910 heeft volgens mij Europa en Canada eropstaan, maar dat weet ik niet 100% zeker. de 710 alleen west-europa.

Als ik jou was, zou ik voor de 910 gaan (als je van plan was om 1 van die 2 te kopen)

Laatst bewerkt:
Als je een bedrijf enz:en je wilt zo snel mogelijk bij de plaats van bestemming wezen zeg ik oke.
Ben je prive neem een straten boekje,het schijnt een mode
verschijnsel te wezen naar mijn inzien met de tom tom !

@wvdwe,
Het auto examen wordt er op aangepast.
je moet straks met navigatiesysteem examen doen voor je auto rijbewijs.
Nee het rijd zeer ontspannen......Ik rijd veel in het buitenland en ben blij dat ik al vroegtijdig weet waar ik moet afslaan.
En ik gebruik dit dus privé

Het is met TomTom Go mogelijk om extra kaarten aan te schaffen voor landen. Neem een kijkje op de TomTom site, selecteer hier bij product de Go 710 en kijk bij kaarten welke er beschikbaar zijn...

Deze kaarten kun je dan downloaden en doormiddel van een bijgeleverd softwarepakket (TomTom Home) op je TomTom Go zetten.

Hoe dat precies allemaal in z'n werk gaat weet ik niet, ik maak zelf gebruik van TomTom 6 op mijn PDA.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan