TomTom Benelux kaart niet geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jahllo

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Berichten
12
Hoi,

Ik heb een TomTom One V3. Nu heb ik er een Benelux kaart op staan, enkel na een paar updates van de kaart te hebben gedaan via een meer recentere Benelux kaart die ik had gedownload van een torrent site, geeft hij nu de foutmelding dat hij de kaart niet meer kan vinden. Ik heb de kaart nog geprobeerd te patchen/kraken dmv een serienummerpatch maar dit is ook niet meer gelukt, heeft iemand nog een andere oplossing

Greetz Rens
 
Welke versie kaart heb je gedownload? niet elke versie is namelijk geschikt voor elke versie van TomTom. zo heb je kaarten voor PNA en kaarten voor PDA en kaarten voor beide.
 
Ja dat is een goede vraag, ik heb geen idee. Is het een optie om een nieuwe legitieme kaart te downloaden via de TomTom en deze opnieuw te installeren?
 
meestal staat er in de bestandsnaam van de download wel welk versie het is. 8.xxx.xxxx
Als je je orginele kaart niet gebackupped hebt voordat je dit verhaal begon is het opnieuw downloaden van een legitieme kaart een goede oplossing maar of dat zonder extra kosten is weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan