tomtom fietsroute uploaden naar computer

• Onderwerp starter Onderwerp starter janp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

janp

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2002
Hallo, ben 72 jaar en maak nog regelmatig lange fietstochten. Heb in het verleden altijd met kaarten gefietst. Maar als je lange fietstochten maakt (1500 -2000 km) vraagt dat wel heel veel voorbereiding. (Campings, Bed & Breakfast, enz.) Mijn laatste grote tocht is door omstandigheden alweer 3 jaar geleden. (www.mijnfietstochten.nl) Maar ik plan nu toch voor volgend jaar weer een grote tocht. Nu heb ik een tomtom 1005 europe waarmee ik ook fietstochten kan uitzetten. Is het echter ook mogelijk om deze fietsroute dan naar mijn computer te uploaden, zodat ik mijn planning op de computer kan maken.
Groetjes Jan

Hallo Janzwart,
bedankt voor je reactie. Ik had dit artikel al gelezen, maar dacht dat er misschien wel iemand een oplossing voor dit probleem had gevonden. Ik was ook al op het forum van tomtom geweest, maar ook daar helaas geen oplossing. Ik heb nog wel even tijd, dus ga ik waarschijnlijk weer met google maps aan de slag. Zijn ook heel goede resultaten mee te bereiken. Had vorige week een prime fietsrouteplanner op internet gevonden, meer ben helaas de url vergeten en kan deze ook nergens meer vinden. Blijf er echter nog even naar zoeken.
Maar in ieder geval bedankt.
Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan