TomTom hoofdwegen van Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannic

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Hoi,
Ik had op mijn PDA TT5.0 met 3 kaarten, BNL, Fr + de hoofdwegen van Europa. Na de upgrade naar 5.2.1 herkent TT enkel BNL + Fr. De Hoofdwegen van Europa staan nog wel op het kaartje maar TT ziet de kaart van Fr niet meer.
Heeeft iemand hier ervaring mee?

Zitten de hoofdwegen van europ in de kaart van frankrijk of de benelux? Volgens mij zitten deze geintegreerd in 1 van de 2 kaarten. Je hebt waarschijnlijk benelux plus of frankrijk plus. Dus als je beide kaarten kan selecteren moet je ook de hoofdwegen van europa kunnen zien. En anders moet je proberen de kaart opnieuw te installeren.

Hoi Trustno1,
Bedankt voor je berichtje.
Ik ben er ondertussen al uitgekomen.:o
In de versie van TomTom 5.2.1 kan de kaart "major routes of Europe" niet meer gelezen worden. In de versie 5.0 kon dat nog wel.:eek:
Nu moet je de "Plus-kaarten van een land kopen. Zoals je zelf al aangeeft bv Frankrijk +. daar zitten dan de hoofdwegen van Europa "ingebakken".
Wel slim van TomTom.:evil: Eerst had je voor algemeen gebruik voldoende aan de globale kaart van Europa. Nu verwacht TomTom dat als je regelmatig naar verschillende landen gaat, je ook meerdere (+) kaartjes koopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan