TomTom kaart? Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

IvarvanLuyk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 apr 2009
Hallo,

Ik heb thuis een tomtom go 710.
Er zit in middels al een orginele veroudere kaart in, dus ik heb 1 van de nieuwste kaarten.
Maar nu is mijn vraag, hoe kan ik de kaart op mijn tomtom krijgen? Zodat ik hem werkend krijg.
Ik heb nu namelijk de map van west en centraal europa, en daar staan allemaal bestanden in, wat moet ik daar mee, moet ik die gewoon kopieren en plakken op een sd kaart en die in de tomtom doen? of moet er meer gebeuren?
En kan ik de sd kaart gebruiken die van tomtom zelf is, dus alles wat er opstaan eraf halen en dan wat ik heb gedownload daar neer zetten?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
CTRL C, CTRL V

Gezien de dubieuze inhoud van je vraag is dat de enige steun die je hier gaat krijgen vrees ik.

Welkom op Helpmij

Ik heb de vraag nu wat uitgebreider gemaakt, hoop dat jullie er nu meer mee kunnen.

Ik had het eigenijk meer over de (il)legaliteit van de wijze waarop je aan je kaarten bent gekomen.

Ik zie geen link of download locatie hoe je aan de kaart kan komen, dus zie ik ook geen probleem met onze voorwaarden.

Hallo,

Ik heb thuis een tomtom go 710.
Er zit in middels al een orginele veroudere kaart in, dus ik heb 1 van de nieuwste kaarten.
Maar nu is mijn vraag, hoe kan ik de kaart op mijn tomtom krijgen? Zodat ik hem werkend krijg.
Ik heb nu namelijk de map van west en centraal europa, en daar staan allemaal bestanden in, wat moet ik daar mee, moet ik die gewoon kopieren en plakken op een sd kaart en die in de tomtom doen? of moet er meer gebeuren?
En kan ik de sd kaart gebruiken die van tomtom zelf is, dus alles wat er opstaan eraf halen en dan wat ik heb gedownload daar neer zetten?
Alvast bedankt.

Wat dacht je van TomTom zelf vragen? Maar goed, om je even in de goede richting te helpen, dat doe je via de tomtom home applicatie, simpel knippen en plakken zal niet werken, nog even afgezien van het feit dat je dan al je favorieten etc kwijt bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan