Tomtom Live Go 1005 talen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Hallo,

Wij hebben de afgelopen week een Tomtom Live go 1005 gekocht en ik wil daar graag mijn eigen moedertaal "Pasjtoe/Pashto" erbij toevoegen. Dus de gesproken taal moet Pasjtoe zijn. Helaas kan ik dat niet vinden en ik weet wel dat er Pasjtoe
beschikbaar is want een vriend van mij had het ook ingesteld als Pasjtoe.

Bedankt

:( Ja maar Pasjtoe ...kan niet helaas ....:( dus vraag ik me af hoe je vriend dat gedaan heeft ??:confused:

P.S. Is het installatie van hem kopieren ....niet mogelijk ??? :D

Laatst bewerkt:
hij heeft een oudere versie van Tomtom. Daarom kan het niet.

Helemaal correct Wakman, de nieuwere Tom Tom's kun je niet meer via de pc benaderen en dus kunnen er ook niet meer bestanden toegevoegd/ gewijzigd worden.

:( Via PC niet kunnen benaderen ??? ...maar je moet wel kunnen updaten ...toch ???:( ik doe namelijk mijn TomTom Go 730 non/stop via PC updaten .... van alles in veranderen enz..enz..

Laatst bewerkt:
Als jij je go 730 aan de pc'hangt dan kun je de bestanden zien, dat kan bij de nieuwere tommie's niet meer.

Nee updates zijn gratis via de website van Tom Tom maar daar moet je dan een programma op jou computer installeren en via die programma kan je updaten maar de updates zelf moet je vinden op Tom Tom.com

Allen extra mappen en flitspalen zijn betaald.
Je krijg een paar mappen van sommige continenten alle meegeleverd.

Laatst bewerkt:
:D En dat bedoel ik nu ook ...;)
Ik heb ook geinstaleerde software voor TomTom die heet ''TomTom Home'' via die software alles handmatig binnen TomTome kan ik veranderen en/of anpassen enz..enz.. maar updates zijn ook altijd gratis ...;):thumb: Flitspalen update betalen ??? 'k heb groote updates ( flitspalen binnen gehele EU ) eergisteren binnen gehalt ....gratis !
ScreenShot007.jpg

P.S. Zodra ik TomTom op PC aansluit..... nieuwste updates automatisch stromen ze binnen ....;) ik moet alleen maar een toestemming voor geven en op JA kliken .... jammer dat ik nu geen mijn programmatje's heb, anders zal kunnen gehele operatie ( proces ! ) opnemen en hier plaatsen ....:D

Laatst bewerkt:
Voor mee zijn de flits pallen betaald, maar dat zijn zeker extra palen die je dan kan kopen?

:(:( Nee ik heb nog nooit iets besteld en/of gekocht..... binnen haal ik alle updates altijd gratis ......:)

Hehh weet echt niet hoe doe jij dat dan ...??? zodat je updates betalen moet ???? :confused:

Laatst bewerkt:
Bij de nieuwe tom tom's zit vaak lifetime update voor de eerste eigenaar,hoe dit met de flitspalen zit weet ik niet.
Bij de oudere tom tom's kun je inderdaad de flitsers gratis updaten,maar de kaart opzich is alleen mapshare, als er een nieuwe weg is gekomen dan zal deze er niet opstaan.
Als jij de nieuwe kaart wilt dan zul je moeten betalen of je moet het illegale circuit in.

:(:( Nee ik heb nog nooit iets besteld en/of gekocht..... binnen haal ik alle updates altijd gratis ......:)

Hehh weet echt niet hoe doe jij dat dan ...??? zodat je updates betalen moet ???? :confused:

Updates zijn gratis alleen extra flitspalen en extra kaarten zijn betaald.

:d Ach nee illegal iets ( dat mag niet ! ) doen we bij TomTom niet, ... en nooit ... en i.v.m. share's dat klopt :thumb: je moet zich in share's club aanmelden ( bij TomTom ! of via TomTom, ik heb origin. licentie ! ) en op die manier krijg je updates ook:)
i.v.m. nieuwe wegen ...die merk ik niets verkeerd, dat ik wat mis of iets dat niet klopt ofzo ....:d.... tijdens rijden ( reizen ) alles klopt ...;)
------------------
Bij mij tuurlijk extra buiten EU als je wat wil updaten ...die moet je ook betalen ...:D .....en ik ga nooit buiten EU ....

Laatst bewerkt:
Deze vraag zit ik dan op opgelost, want er is helaas geen Pasjtoe beschikbaar voor Tomtom.
Toch iedereen bedankt voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan