TomTom navigator 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

71marshall

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2011
Heeft iemand de software van Tom Tom Navigator 7 beschikbaar?

Onlangs is alles gewist en opnieuw geinstalleerd op mijn HTC Tytn II maar kan nergens het cd-rom vinden of elders aan deze software komen. Afgelopen jaar in oktober nog nieuwe kaarten aangeschaft van heel Europa maar bij TomTom zelf kun je alleen de Navigator7 versie kopen inclusief de kaarten die ik dus al heb. Zou me weer 100 euro gaan kosten voor kaarten die ik reeds heb.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

We mogen op het forum natuurlijk niet aanmoedigen tot illegale activiteiten, maar... usenet is het magische woord.

kijk op www.binaries4all.nl voor uitgebereidde uitleg.

We mogen op het forum natuurlijk niet aanmoedigen tot illegale activiteiten, maar... usenet is het magische woord.

kijk op www.binaries4all.nl voor uitgebereidde uitleg.

Het is niet geheel illigaal volgens mij, ik heb het serienummer wat bij mij mijn toestel ooit verstrekt is hier opgeschreven staan en de kaarten staan ook nog keurig in TomTom Home, alleen de cd ontbreekt hier.
Ben bang dat ik die ooit heb weggegooid...:confused:

De helpdesk van TomTom geeft zelf ook aan dat het jammer is deze niet los te kunnen kopen maar daar schiet ik dus niets mee op.

Met usenet e.d. ben ik niet bekend en heel eerlijk ook niet zo handig met een pc

Op deze manier kun je wel aan iedereen zijn of haar goede bedoelingen gaan twijfelen.
Toch bedankt voor je reactie.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan