Tomtom of Route 66 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coriolus

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Hallo,
Ik wil me een navigatietoestel aanschaffen. Na lang gezocht en vergeleken te hebben ben ik blijven hangen bij 2 toestellen: de Tomtom One XL en de R66 Chicago 9000, beide inclusief TMC.
Welk toestel kunnen jullie me aanraden? Het is mijn eerste navigatietoestel.
Dank bij voorbaat voor een reactie.
Mvg,
C.

@dillondarko
Neen, de gloednieuwe One XL is geen dikkerdje meer :)

TomTom

Ik zou persoonlijk voor TomTom kiezen. Het werkt eenvoudig, is stabiel en kaarten kan je makkelijk aankomen. Ik heb mijn TomTom pas aan mijn vrouw in bruikleen gegeven toen zij ergens heen moest. Het is haar gelukt en ze was helemaal weg van het apparaat en dat zegt mij heel wat :D

Ik zou voor de TomTom gaan, stabieler , gebruiks vriendelijker ! Maar dit is een persoonlijke voorkeur hoor, want misschien stel jij andere voorwaarden aan een navigatie toestel.

Laatst bewerkt:
Tomtom vs Route 66

Hallo,

Dank voor de vele tips!
Ik denk dat ik de beslissing genomen is. Het wordt Tomtom, maar dan niet de One XL. Die heeft namelijk een ander type steun dan de GO reeks. Bij de GO's kan je alle kabels op de steun inpluggen, bij de One (XL) moet je de kabels rechtstreeks in het toestel pluggen. Dat vind ik maar niets. Met de GO-steun kan ik de kabels (semi) permanent verleggen in de wagen.
Dus ik ga (heel waarschijnlijk dus) voor de GO 710 met de gratis TMC antenne.;)
Groetjes,

C.

Hallo,

Dank voor de vele tips!
Ik denk dat ik de beslissing genomen is. Het wordt Tomtom, maar dan niet de One XL. Die heeft namelijk een ander type steun dan de GO reeks. Bij de GO's kan je alle kabels op de steun inpluggen, bij de One (XL) moet je de kabels rechtstreeks in het toestel pluggen. Dat vind ik maar niets. Met de GO-steun kan ik de kabels (semi) permanent verleggen in de wagen.
Dus ik ga (heel waarschijnlijk dus) voor de GO 710 met de gratis TMC antenne.;)
Groetjes,

C.

Veel succes ;)

Route 66 of Tomtom One XL

Hallo samen,

Zo, hij is aangeschaft !
Dus toch de One XL genomen. Ten eerste ben ik dan toch bezweken voor dat mega scherm. Ten tweede kwam de steun toch nog goed uit van de One XL. Deze staat nu op het dashboard zodat er geen enkel verlies is in mijn gezichtsveld. De 2 kabels krijg ik nu ook fijn weggemoffeld via een opbergvak in het dashboard.
Wat een heerlijk toestel... Is mijn eerste navigatie en ben er zeer tevreden mee.
Mvg,

Coriolus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan