Tomtom One Europe 22 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniwes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2009
Kortgeleden heb ik de Tomtom One Europe 22 aangeschaft.

Vandaag voor het eerst geprobeerd en hij werkte prima.

Toen heb ik em aangesloten op de computer en een update laten draaien (quick gps fix, nieuwste kaart voor west europa en de nieuwe applicatie)

Echter hij start niet meer op. Ik heb al meerdere malen een reset geprobeerd, maar hij start niet meer op. Op deze versie zit helaas geen knopje om hem een hard reset te geven en elke keer als ik hem aansluit op de pc vertelt hij me dat ik hem opnieuw moet laten opstarten omdat er een nieuwe applicatie op geinstalleerd is.

Mits ik hem met een tip voor maandag weer werkend krijg, kan ik meteen weer terug naar de winkel...

oplossing is simpel ... start hem op zonder de pc en laat hem een tijdje liggen je zult zien dat hij vanzelf weer goed start

succes

Laatst bewerkt:
oplossing is simpel ... start hem op zonder de pc en laat hem een tijdje liggen je zult zien dat hij vanzelf weer goed start

succes

Ik moest toevallig weg met de auto en ben iets van drie kwartier onderweg geweest. Ik heb em toen aangezet en iets van een half uur aan laten staan, maar geen teken van leven. Ik zag toevallig op een ander forum dat de oplossing was om alle bestandjes die op de tomtom in de main directory staan te verwijderen (verder dus alle mappen niet aanraken).

Ga dat maar eens proberen (na een backup gemaakt te hebben)

Super het is gelukt :)

Na het verwijderen en geheel opnieuw installeren van de nieuwe applicatie moest hij opnieuw opstarten en nu pakte hij em wel. Hij doet et weer :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan