TomTom one XL EU laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank 960

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb een vraag waar ik maar niet uitkom.

Wanneer de TomTom geladen is, kan ik hem 2 a 2,5 uur gebruiken ( ongeveer )..
Dan is hij leeg en valt hij uit, maar wanneer ik de sigarettenplug er in steek en in de TomTom gaat alleen het gele lampjes branden dat hij aan het opladen is, maar veder geeft hij geen beeld en helpt mij niet meer veder op weg.
En dat vindt ik nogal vreemd.

Ik wordt binnenkort chauffeur en ik heb dat ding dus wel nodig,
Ik ben niet handig in dit soort dingen..

Maar wat heb ik dan eigelijk aan een TomTom die maar 2 uur werkt en vervolgens leeg is.

Weet iemand hoe ik hem gewoon uren achterelkaar aan kan laten staan ??????

Ik heb hem 2 weken gelden nieuw in de winkel gekocht.

Alvast bedankt,

twee tot twee en half uur is normaal bij tomtom , daarom moet hij tijdens gebruik van stroom worden verzien , bv via de aanstekerplug .
Bij mij brand er tijdens opladen een groen lampje .
Misschien is er iets mis met de aanstekerplug of niet goed aangesloten .
Hans

Ja groen of geel ( ik ben kleurblind kwa dit soort kleuren ) :rolleyes:

Maar als ik het goed begrijp moet ik dus de tomtom ''vol'' geladen hebben en tijden gebruik de stekker er in en dan laad hij gewoon tijden ''zijn werk'' op en loopt dus niet leeg ?

Dan ga ik dat een sproberen.
Heel erg bedankt voor de snelle reactie en de tip.

Ook als de tom leeg is kan jij hem via de aanstekerplug gebruiken , deze voorziet hem van stroom en laad hem ook op .
Het korte gebruik zonder opladen is normaal want het voortdurend in contact staan met de sateliet( en ) en het kleurenscherm vragen veel stroom .
Er zijn andere systemen die zonder opladen wel zo'n 8 uur werken , speciaal voor fietsers en wandelaars ( zij hebben immers geen plug om te laden )
Toch veel plezier met jouw tom
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan