TomTom One,

Status
Niet open voor verdere reacties.

kooijtjuh

Banned
Lid geworden
6 mrt 2011
Hallo Luitjes

Ik heb een TomTomOne, en toen deed hij het niet meer altans hij kon geen GPS meer vinden ofzoiets, nou ben ik vergeten een back-up ervan te maken en nu heb ik hem geformateerd en heb geen kaarten meer, nou had ik een europa Kaart (Illegaal) gedownload, en die past er niet op want de tom tom is maar 900MB en ik zie nergens of er een SDkaart in kan ?? weet iemand een oplossing.

Nou er kan dus geen SD kaart in maar,, Weet iemand een oplossing hoe iker dan tog kaarten opkrijg,,??

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is dan het juiste type van die tomtom.
Evt een nr?

Bij een directe reactie hoef je niet te quoten.

Het is de tomtom one N14644

Hoi. Je kunt de Tomtom Aan de computer verbinden. Daarvoor heb je De Tomtom Suite voor nodig. Download Link!

Met dat programma kun je Updaten. Het programma ziet direct dat je van alles mist. En voegt het dan snel weer toe

Als het niet mocht lukken. Wij hebben hier in huis veel Tomtom's En uw merk zit er vast wel bij. Wij willen u de data van de tom tom versturen!

EDIT: U hebt het nummer Gezegt ... Hier hebben we inderdaad een tomtom van.

Laatst bewerkt:
Beste Vliegtuigfan.

dat had ik al geprobeerd en dat lukt niet?

Maar hoe wilt u de data verzenden ??
Met vriendelijke groet Mike

Ik kan de data inpakken en via RapidShare uploaden.

Als u dit wilt kan ik dit laten doorgaan.

@kooijtjuh,

Het is niet nodig te citeren als je direct reageert.(quote gebruiken) De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

Geen probleem, Kunt u vertellen welke kaarten u hebt? (wel even eerlijk zijn)

Natuurlijk Ik heb de kaart natuurlijk van europa, de benelux (dus Belgie,Luxemburg,Nederland) En zuid europa + ik kreeg er wat bij toen ik hem gekocht had?

Laatst bewerkt:
Hartelijk bedankt laat u ook even weten welke site??

PS: Hoeveel MB is het bij elkaar?? ik heb maar een tom tom van 900mb

Euhm, Kaarten van TomTom dient voor betaald te worden. Ook al had men reeds een betaalde TomTom, mag dit niet gekopieerd worden. Ieder geval niet via Helpmij.nl. Daarom ga ik deze van een slot voorzien.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan