tomtom op de nokia n70

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjoerd1981
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerd1981

Hallo wil tomtom op me foon instaleren heeft er wel opgestaan maar was een versie die te hoog gegrepen was voor de n70 nu wil ik de tomtom 5 er weer opzetten maar kom nergens tomtom tegen al ik in me menu kijkt en dat was eerst wel het geval
Deze stappen volg ik maar denk dat ik in het begin al wat mis doe iemand een sugestie alvast bedankt
1) installeer 1.bt.sisx en open het op de tel. het programma zou nu "Device Added" moeten zeggen,
als dit gebeurd is kan u dit programma gewoon verwijderen

2) installeer 2.GPSd.jar dit eerst openen alvorens TOMTOM te starten!!!!!!!!
gewoon verstoppen door op de Hide toetst te drukken

3) installeer 3.tomtom.sisx

4) kopieer alle bestanden in 0.Copy.To.MEMCARD.Root.rar op de root pagina van u MMC-kaart

5) Open Tomtom op de tel. kies ja wanneer deze vraagt om bluetooth te activeren, bij de eerste keer opstarten
moet u een paar instellingen ingeven, wanneer u bij selecteer GPS ontvanger komt selecteert u andere Bluetooth GPS ontvanger
bij de vraag inschakelen bluetooth zegt u ja en kiest u binpda gps

6) Iedere keer als u wilt navigeren open dan eerst GPSd!!! en dan pas tomtom en selecteer altijd ja als deze vraagt om bluetooth te starten
dan gaat u naar menu (middelste toets op n95) kiest u optie 5 (voorkeuren) drukt u 3 keer op toetst 6 en kiest u voor optie 1 (Toon GPS Status)
in dat menu kiest u stel in (linkse selectie toets) en dan binpda GPS kiezen.
gr sjoerd

Hallo wil tomtom op me foon instaleren heeft er wel opgestaan maar was een versie die te hoog gegrepen was voor de n70 nu wil ik de tomtom 5 er weer opzetten maar kom nergens tomtom tegen al ik in me menu kijkt en dat was eerst wel het geval
Deze stappen volg ik maar denk dat ik in het begin al wat mis doe iemand een sugestie alvast bedankt
1) installeer 1.bt.sisx en open het op de tel. het programma zou nu "Device Added" moeten zeggen,
als dit gebeurd is kan u dit programma gewoon verwijderen

2) installeer 2.GPSd.jar dit eerst openen alvorens TOMTOM te starten!!!!!!!!
gewoon verstoppen door op de Hide toetst te drukken

3) installeer 3.tomtom.sisx

4) kopieer alle bestanden in 0.Copy.To.MEMCARD.Root.rar op de root pagina van u MMC-kaart

5) Open Tomtom op de tel. kies ja wanneer deze vraagt om bluetooth te activeren, bij de eerste keer opstarten
moet u een paar instellingen ingeven, wanneer u bij selecteer GPS ontvanger komt selecteert u andere Bluetooth GPS ontvanger
bij de vraag inschakelen bluetooth zegt u ja en kiest u binpda gps

6) Iedere keer als u wilt navigeren open dan eerst GPSd!!! en dan pas tomtom en selecteer altijd ja als deze vraagt om bluetooth te starten
dan gaat u naar menu (middelste toets op n95) kiest u optie 5 (voorkeuren) drukt u 3 keer op toetst 6 en kiest u voor optie 1 (Toon GPS Status)
in dat menu kiest u stel in (linkse selectie toets) en dan binpda GPS kiezen.
gr sjoerd

Hoi sjoerd,

Sorry voor een late reactie (al is het wel de enige reactie) Maar is het al opgelost?
Je heb 1 en ander aangegeven hoe je het heb gedaan. Ik heb zelf een N95 8gb en het gaat in principe het zelfde zo te zien.
Alleen mis ik nog de kaarten (Benelux en/-of West Europa) en hoe zijn je telefoon instellingen?

Gr Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan