tomtom op nokia 6120 - "kanniet installeren"

Status
Niet open voor verdere reacties.

chriziz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2008
HELP!!!!!

na alle oplossingen op het net te hebben geprobeerd ben ik ten einde raad. Ik krijg tomtom namelijk op geen enkelen manier geinstalleerd.

Hij begint namelijk wel met installeren, maar stopt als de balk vol is en zegt dan "kan niet installeren".

Ik heb denk ik alles al geprobeerd, maar heb geen idee waar het aan ligt.

Heeft iemand een idee?

tomotom en 6110

TT kan je wel installeren, maar het zal niet op je 6610 werken omdat tt om een aparte gps-antenne vraagt.
Ik heb Garmin Mobile XT en Rooute 66 versie 7 geïnstalleerd.
Kaarten volop te vinden op de fora van www.ipmart.com.
Suc6

kan niet installeren tomtom 6120

Nee. Ik kan TT dus helemaal niet installeren. Heb alles al geprobeerd. Ook alle forums afgegaan maar geen werkende oplossing gevonden.

Hij begint wel met installeren maar als hij bijna klaar is geeft hij aan dat hij niet kan installeren.

Ben bijna in staat om maar gewoon navigatie systeem te gaan kopen. ***** telefoon.

Nee. Ik kan TT dus helemaal niet installeren. Heb alles al geprobeerd. Ook alle forums afgegaan maar geen werkende oplossing gevonden.

Hij begint wel met installeren maar als hij bijna klaar is geeft hij aan dat hij niet kan installeren.

Ben bijna in staat om maar gewoon navigatie systeem te gaan kopen. ***** telefoon.

Vergeet TT.
Wat ik al schreef, zet er R66 bij of neem Garmin of Sygic.
Sygic is heel nauwkeurig en snel. Erg eenvoudig te installeren. Heel europa aan kaarten te vinden. Idem Route 66.
Garmin is lastig te installeren en doet moeilijk over extra kaarten.
Dus doe je ****telefoon niet te snel weg.

gisteren Garmin geinstalleerd zonder problemen en werkt als een zonnetje zelfs met interne GPS....

kan niet installeren

heb TT maar opgegeven. Sygic gaf ook problemen met mijn 6120. iets over veiligheid en onbekende uitgever ofzo.

heb nu garmin geinstalleerd. dit ging heel eenvoudig. het enige probleem is dat de garmin software mijn externe gps niet herkent. daar dit toch cruciaal is voor navigatie ben ik wel software rijker, maar echter geen stap verder.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen.
Situatie is als volgt:
Garmin software op 6120. Dit werkt naar behoren.
Als garmin dan gaat zoeken naar GPS-systeem dan lukt dit niet.
Ik denk dat het probleem is dat het om een externe gps muis gaat van adapt en dat garmin software alleen met een externe gps van garmin werkt.

weet iemand of hier een instelling voor is of een override?

wieowie help mij

heb TT maar opgegeven. Sygic gaf ook problemen met mijn 6120. iets over veiligheid en onbekende uitgever ofzo.

heb nu garmin geinstalleerd. dit ging heel eenvoudig. het enige probleem is dat de garmin software mijn externe gps niet herkent. daar dit toch cruciaal is voor navigatie ben ik wel software rijker, maar echter geen stap verder.

Situatie is als volgt:
Ik denk dat het probleem is dat het om een externe gps muis gaat van adapt en dat garmin software alleen met een externe gps van garmin werkt.

wieowie help mij

Situatie is als volgt:

ik heb sinds gistere een nieuwe 6110 zo uit de doos gehaald en op navie knop gedruikdt staat nog steeds op positie bepalen.me vraag wil er graag gebruik van maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan