TomTom Op Nokia N Serie

Status
Niet open voor verdere reacties.

appaman

Banned
Lid geworden
29 feb 2008
Ik heb Sinds kort een Tomtom Software gedownload voor me mobiel. Ik wil hem eropzetten. Dat lukt maar er staat dat ik een code moet invoeren.. Ik dacht: huh?

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

Hoi,

sorry,.....maar die code zal hier denk ik niet verstrekt worden.

Suc6.

Had op het moment dat je je aanmeldde voor de site maar ff de moeite genomen om de huisregels te lezen.

Hieronder een stukje ervan:

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

Overigens, Helpmij is hierin geen uitzondering. Deze regels zijn op eigenlijk alle openbare forums van toepassing.

Overigens, je hebt nog een thread lopen op Helpmij. Ik zie een verband tussen beide threads.

Laatst bewerkt:
Oke,, Je hebt gelijk. En trouwens het is wel een gewelidige site. Ik heb een paar vragen gesteld en ben hardstikke vergekomen tanQ!

Ik heb even een vraag hierover, van een iets andere orde. Ik had namelijk gehoord dat TomTom op de N95 (en N95 8GB, N92 evt. en ook de 6110 (eigenlijk alle Nokia's met GPSm behalve de E90)) niet werkte, dat er iets geblokkeerd was waardoor alleen wayfinder en Route'66 werkten. Klopt dit? Of gaat het alleen op i.c.m. de interne GPS?

Ik heb even een vraag hierover, van een iets andere orde. Ik had namelijk gehoord dat TomTom op de N95 (en N95 8GB, N92 evt. en ook de 6110 (eigenlijk alle Nokia's met GPSm behalve de E90)) niet werkte, dat er iets geblokkeerd was waardoor alleen wayfinder en Route'66 werkten. Klopt dit? Of gaat het alleen op i.c.m. de interne GPS?

TomTom werk wel op de N95 maar met een externe GPS.
Route 66 heb ik goed werkend op mijn N95:)
Sygic, een TomTom clone werkt naar mijn mening het prettigst:):)

Grtz.

Qua navigatie op de N95(werkend met de interne GPS) heb je een scala aan mogelijkheden.

-Navigon
-Nokia Maps
-Sygic
-Garmin
-Route66

En dan nog wat kleiner spul.

Garmin en Sygic werken beide zeer goed. Nadeel van Sygic is dat de spraak via een bluetooth connectie met een carkit(zowel Nokia als Parrot) vertraagd loopt.
Vandaar mijn keuze op dit moment nog steeds Garmin is.

Een late reactie van mijn kant, maar bedankt oor jullie info!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan