tomtom op oude route 66 navigatie intalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

panzer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2014
Ik wil op mijn route 66 naviagatie tom tom installeren omdat route 66 geen nieuwe kaarten meer heeft, kan dat ? Hoe moet ik het doen ?

Groetjes

Hallo Panzer. Het is maar advies he. Lijkt me stug. Je kunt het beste per mail contact opnemen met dat bedrijf. Stuur ze een mailtje. Alles gaat in het Engels lees ik. Klikje

En wellicht kun je zelf al upgraden. Ik heb niet zo'n ding. Er staan heel wat voorbeelden. En misschien moet je het wel kopen.

Laatst bewerkt:
Ik heb al contact gehad met route66.
Die hebben me verteld dat er geen update is voor mijn navigatie en ze maken tegenwoordig software alleen maar voor android en ios ,vandaar dat ik me afvraag of ik tomtom of iets anders kan installeren.
Anders moet ik het weggooien want wegen zijn zo veranderd dat navigatie met oude map niet meer mogelijk is.

Groeten

Ben eens benieuwd. Ik las alleen dit nog maar. Bericht uit 2010. Nou ja..... Dit lees ik dan: TomTom heeft nog nooit samengewerkt met Route66. :confused: Voor wat het waard is.

Klikje

Systeem draait op Windows CE 5, en hier draait Tom Tom op , je moet alleen wel even weten hoe te installeren vandaar mijn verwijzing.

Nou maar afwachten wat de vraagsteller hiervan vind. Het softwarematige deel zal toch een probleem zijn CE5 is toch al tamelijk oud. en meer wil ik er eigenlijk niet op zeggen. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan